Topperenes Skrevet 8. juni 2021 Del Skrevet 8. juni 2021 nå kan det bestilles igjen Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 8. juni 2021 Del Skrevet 8. juni 2021 Fade1 skrev (9 minutter siden): En kan håpe på at de ikke er noen verifisering mellom system og de som pakker. Kanskje de på lageret ser bare at ordre er betalt, pakk og send!! 😛 Har ingen forhåpning whatsoever at de faktisk sender det... Er flere som opererer slik ja, har noen bekjente som jobber på lager hos noen netshopper, men derimot ikke sagt at det er sånn overalt. Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 8. juni 2021 Del Skrevet 8. juni 2021 (endret) Nei, kan ikke bestilles Endret 8. juni 2021 av lucky666 Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 8. juni 2021 Del Skrevet 8. juni 2021 Fikk akkurat annullering på ordren, som forventet. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 8. juni 2021 Del Skrevet 8. juni 2021 Actibus skrev (Akkurat nå): Fikk akkurat annullering på ordren, som forventet. Da må dere kjøre masse søksmål Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 8. juni 2021 Del Skrevet 8. juni 2021 Uffda Covid-utbrudd i Taiwan kan gi store forsinkelser i elektronikkbransjen - Tek.no Lenke til kommentar
ilalo Skrevet 8. juni 2021 Del Skrevet 8. juni 2021 Min står som behandles, nå med riktig pris , men vises forsatt kun kort og ikke skjerm Må sikkert betale Finn pris nå? =P Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 8. juni 2021 Del Skrevet 8. juni 2021 (endret) ilalo skrev (1 minutt siden): Min står som behandles, nå med riktig pris , men vises forsatt kun kort og ikke skjerm Må sikkert betale Finn pris nå? =P Jo, men det virket jo som om du ville ha det? så jeg ga beskjed til Proshop om du ikke kunne få kjøpe det til fullpris. Endret 8. juni 2021 av Dragonlove 1 Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 8. juni 2021 Del Skrevet 8. juni 2021 ilalo skrev (1 minutt siden): Min står som behandles, nå med riktig pris , men vises forsatt kun kort og ikke skjerm Må sikkert betale Finn pris nå? =P Vet ikke hvor mange ganger det må fortelles, men inne på SKUen, varenummeret altså, så ser du hva den varen inneholder. Det vil ikke komme opp to varelinjer på ordren, så lenge SKUen er to varer samlet. Det samme på bundlene som EVGA har på RTX 30xx-kort og PSU. 1 Lenke til kommentar
ilalo Skrevet 8. juni 2021 Del Skrevet 8. juni 2021 1 minute ago, Dragonlove said: Jo, men det virket jo som om du ville ha det? så jeg ga beskjed til Proshop om du ikke kunne få kjøpe det til fullpris. det stemmer, men ville jo ha skjermen også med til den prisen Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 8. juni 2021 Del Skrevet 8. juni 2021 ilalo skrev (1 minutt siden): det stemmer, men ville jo ha skjermen også med til den prisen Å? må ikke være grådig her nå Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 8. juni 2021 Del Skrevet 8. juni 2021 Just now, Dragonlove said: Å? må ikke være grådig her nå Blir litt smør på flesk, ja 1 Lenke til kommentar
ilalo Skrevet 8. juni 2021 Del Skrevet 8. juni 2021 3 minutes ago, Dragonlove said: Å? må ikke være grådig her nå hehe Lenke til kommentar
Fade1 Skrevet 8. juni 2021 Del Skrevet 8. juni 2021 Om du hadde fått kun skjerm eller kun skjermkort hadde det vært en kjempedeal. Ingen kansellering hos meg enda 😛 1 Lenke til kommentar
ilalo Skrevet 8. juni 2021 Del Skrevet 8. juni 2021 Just now, Fade1 said: Om du hadde fått kun skjerm eller kun skjermkort hadde det vært en kjempedeal. Ingen kansellering hos meg enda 😛 Ikke endret pris? De endret min, fikk en email Lenke til kommentar
Fade1 Skrevet 8. juni 2021 Del Skrevet 8. juni 2021 Nope, Status "Behandles" - Alle varer på lager, pris 1999kr Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 8. juni 2021 Del Skrevet 8. juni 2021 Fade1 skrev (2 minutter siden): Nope, Status "Behandles" - Alle varer på lager, pris 1999kr De kansellerer sikkert én og én. Det kommer... (min er heller ikke kansellert ennå) Lenke til kommentar
Fade1 Skrevet 8. juni 2021 Del Skrevet 8. juni 2021 Skal tro hvor mange bestillinger som kom inn? Bot'ene sikra seg sikkert 500000kort Lenke til kommentar
Fade1 Skrevet 8. juni 2021 Del Skrevet 8. juni 2021 Lol, Proshop... Server Hangup... Lenke til kommentar
Alak87 Skrevet 8. juni 2021 Del Skrevet 8. juni 2021 Fikk nettopp melding fra Elkjøp om mulighet til å kjøpe 3080Ti til den nette prisen av 19999,-. Herre gud, er ikke lenge siden jeg bestilte et 3080 kort til 8000,-. Sinnsykt. Hvor mye går disse kortene for på Finn om noen uker? 50k? 😛 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå