ticx Skrevet 3. juni 2021 Del Skrevet 3. juni 2021 3080ti dyrere enn 3090 ved lansering ifjor, slites mellom å kjøpe aksjer i nvidia og forbanne dem 2 Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 3. juni 2021 Del Skrevet 3. juni 2021 Komplett har jo en haug med skjermkort på lager Lenke til kommentar
ilalo Skrevet 3. juni 2021 Del Skrevet 3. juni 2021 Må være dårlig det 3080ti kortet som forsatt er tilgjengelig Lenke til kommentar
ManglerGPU Skrevet 3. juni 2021 Del Skrevet 3. juni 2021 (endret) 1 minute ago, ilalo said: Må være dårlig det 3080ti kortet som forsatt er tilgjengelig Eller bare overpriset som alle de andre TI-kortene? Endret 3. juni 2021 av ManglerGPU 1 Lenke til kommentar
Cardinal Skrevet 3. juni 2021 Del Skrevet 3. juni 2021 Tror kanskjeogså problemet er at det er ett merke mange ikke har så mye eller noen erfaring/forhold til. Alle kjenner MSI, Asus etc men KFA2 er mer.... "???" Lenke til kommentar
Fire Skrevet 3. juni 2021 Del Skrevet 3. juni 2021 (endret) Søkte litt på KFA2 og sjekket reviews for RTX 3080 kortet deres, og fant ikke noe å utsette på merket. Noen som har erfaringer med det? Underselskap av Palit såvidt jeg kan se. Endret 3. juni 2021 av Fire Lenke til kommentar
Olsen Skrevet 3. juni 2021 Del Skrevet 3. juni 2021 (endret) Så lang tid gikk det før proshop satt opp prisen: Stemmer vel bra med teorien om pålagt msrp på launch Endret 3. juni 2021 av Olsen 1 Lenke til kommentar
Cardinal Skrevet 3. juni 2021 Del Skrevet 3. juni 2021 lol.... Ja da har de tydeligvis solgt første leveranse til billigpris etter krav fra Nvidia og nå er det tilbake til "normal" pris (les; semi scalper) Lenke til kommentar
Olsen Skrevet 3. juni 2021 Del Skrevet 3. juni 2021 (endret) noen som fikk med seg denne forresten? ble korrigert/slettet temmelig fort Endret 3. juni 2021 av Olsen mer.. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. juni 2021 Del Skrevet 3. juni 2021 (endret) 3080Ti kort på finn hvis man ikke fikk. EDIT: Nei nå var de borte ja. Endret 3. juni 2021 av Theo343 Lenke til kommentar
Paccoo Skrevet 3. juni 2021 Del Skrevet 3. juni 2021 (endret) Di første 3080TI ligger alt ute på Finn nå.... uten bilder å alt🤣 Endret 3. juni 2021 av Paccoo Lenke til kommentar
shinsengumi Skrevet 3. juni 2021 Del Skrevet 3. juni 2021 46 minutes ago, Fire said: Søkte litt på KFA2 og sjekket reviews for RTX 3080 kortet deres, og fant ikke noe å utsette på merket. Noen som har erfaringer med det? Underselskap av Palit såvidt jeg kan se. KFA2 = Galax som er et toppmerke Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 3. juni 2021 Del Skrevet 3. juni 2021 3 hours ago, KjellV said: Ja, det var også en ting. Jeg har ordre fra tidlig februar på 3060 Ti TUF / TUF OC og Strix liggende hos Proshop og er nesten først i køen på alle tror jeg, så tør ikke bestille andre skjermkort fra de. Ikke at jeg får til å bestille noe fra de da.. 🤣 Blir nok kansellert... 3 kort inne til bestilling.... Og du har sikkert fått andre kort fra proshop tidligere ?... jeg fikk kansellert 2 bestillinger med 2 stk kort i hver ordre... Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 3. juni 2021 Del Skrevet 3. juni 2021 Takk for linken på NoN slang meg på der men de "var på lager" så blir spennende og se det dukker opp noe i nærmeste fremtid da har jeg i det minste et nytt kort når Ventus min bare throtler med minne temp på 110c =/ Lenke til kommentar
Undified Skrevet 3. juni 2021 Del Skrevet 3. juni 2021 Datafriken skrev (10 minutter siden): Takk for linken på NoN slang meg på der men de "var på lager" så blir spennende og se det dukker opp noe i nærmeste fremtid da har jeg i det minste et nytt kort når Ventus min bare throtler med minne temp på 110c =/ Det er verdt å skifte de termiske putene. Lenke til kommentar
Fade1 Skrevet 3. juni 2021 Del Skrevet 3. juni 2021 Fire skrev (1 time siden): Søkte litt på KFA2 og sjekket reviews for RTX 3080 kortet deres, og fant ikke noe å utsette på merket. Noen som har erfaringer med det? Underselskap av Palit såvidt jeg kan se. Jeg har et KFA2 GTX1080, hatt siden 2017. Funker det da... Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 3. juni 2021 Del Skrevet 3. juni 2021 idleman_2 skrev (31 minutter siden): Blir nok kansellert... 3 kort inne til bestilling.... Og du har sikkert fått andre kort fra proshop tidligere ?... jeg fikk kansellert 2 bestillinger med 2 stk kort i hver ordre... Når bestilte du og når ble de kansellert? Ble de kansellert da du la inn ny skjermkortbestilling eller ut av det blå? Jeg bestilte to av hver da det var maks 2 kort man kunne bestille om gangen så skal være innafor. Gjorde det samme med Strix OC og den er levert. Håper det går bra om jeg sitter stille i båten. Og at Proshop får inn noen kort da, det har stått 0 i kolonnen for det meste (alle?) av 3060Ti på 3000-serieoversikten deres en god stund. Lenke til kommentar
0l3M Skrevet 3. juni 2021 Del Skrevet 3. juni 2021 Er det noen som fikk kjøpt 3080Ti på Komplett idag eller la de aldri ut noen? Lenke til kommentar
Cardinal Skrevet 3. juni 2021 Del Skrevet 3. juni 2021 (endret) Komplett hadde lotteri. Du kunne registrere deg i går og så trakk i dag de som fikk tilbud om å kjøpe. De må så fullføre kjøpet før i morgen på ett eller annet tidspunkt Endret 3. juni 2021 av Cardinal Lenke til kommentar
0l3M Skrevet 3. juni 2021 Del Skrevet 3. juni 2021 6 minutes ago, Cardinal said: Komplett hadde lotteri. Du kunne registrere deg i går og så trakk i dag de som fikk tilbud om å kjøpe. De må så fullføre kjøpet før i morgen på ett eller annet tidspunkt Ah okay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå