ps5 Skrevet 3. juni 2021 Del Skrevet 3. juni 2021 1 minute ago, jocke said: Skulle ikke Komplett slippe i dag klokken 15 også? Ikke noe problem å kjøpe der: https://www.komplett.no/product/1187768/pc-nettbrett/komplett-pc/komplett-epic-gaming-pc/komplett-i250-epic-gaming-pc Lenke til kommentar
Sleepy20 Skrevet 3. juni 2021 Del Skrevet 3. juni 2021 Fire skrev (4 minutter siden): Fikk trykket kjøp, men siden tok jo 1 min før den svarte og jeg fikk melding om at varen ikke eksisterte lengre. Vet ikke hva som er verre, boter eller lotteri.. Skjønner ikke hvorfor de bare ikke har køsystem som før. Da spiller man bots ut av spill. Så for de sjekke alle reservasjoner manuelt og nøye så de luker ut de fleste som bestiller flere kort. Burde jo være mulig å melde seg på en venteliste på flere kort, og når man får ett av dem, så slettes man fra hele ventelista. Sånn unngår man også at folk står evig i kø på en spesifikk AIB som aldri kommer inn, mens andre kort man er også er interessert i går forbi deg. Sånn det er nå så feeder jo bare webshops scalpere med bots. Når Proshop slapp Strix 3080 OC White i går så var det samme dag 5 stk kort på Finn.no til blodpris, hvorav flere åpenlyst vist at de hadde kjøpt flere kort fra Proshop. Men sannheten er vel at Proshop og de andre ikke bryr seg. De får jo solgt kort og er sikkert happy… Lenke til kommentar
rfm Skrevet 3. juni 2021 Del Skrevet 3. juni 2021 Jeg fikk flere st i kurven min, men etter jeg korrigert ned til 1 og skal betale blev jeg pwnd. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 3. juni 2021 Del Skrevet 3. juni 2021 En fin fangst. Håper det går like bra på laksefiske. Lenke til kommentar
rfm Skrevet 3. juni 2021 Del Skrevet 3. juni 2021 Just now, BadCat said: En fin fangst. Håper det går like bra på laksefiske. Meg? Jeg far ikke betalt den. Har fatt den feilmeldingen i 20min naa. Tror det er en tapt fisk det. Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 3. juni 2021 Del Skrevet 3. juni 2021 Just now, rfm said: Meg? Jeg far ikke betalt den. Har fatt den feilmeldingen i 20min naa. Tror det er en tapt fisk det. Kortet du forsøkte kjøpe har nok ligget på finn i 20 min allerede. 1 Lenke til kommentar
rfm Skrevet 3. juni 2021 Del Skrevet 3. juni 2021 Just now, ps5 said: Kortet du forsøkte kjøpe har nok ligget på finn i 20 min allerede. Nja, i.o.m jeg hade for mange i kurven burde det jo slippets kort etter meg.Men men, c'est la vie Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 3. juni 2021 Del Skrevet 3. juni 2021 Fikk en GamingXTrio fra NON. ProShop er bare å glemme ass ^^ Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 3. juni 2021 Del Skrevet 3. juni 2021 https://www.pcgamer.com/best-buy-has-figured-out-the-best-way-for-you-to-beat-the-bots-to-an-rtx-3080-ti-fe/ Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 3. juni 2021 Del Skrevet 3. juni 2021 (endret) Hold siden åpen. Flere ganger har det kommet en bug som lar en bestille kortet etter noen timer. Både Proshop og NetOnNet har en slik bug. Bugen er slik at kortet ligger i handlekurven selv om det er solgt ut. Endret 3. juni 2021 av BadCat Lenke til kommentar
shinsengumi Skrevet 3. juni 2021 Del Skrevet 3. juni 2021 Just now, MrMarbles said: Fikk en GamingXTrio fra NON. ProShop er bare å glemme ass ^^ NoN hadde kort? søkte som faen på 3080 ti uten å finne en drit der 🤔 Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 3. juni 2021 Del Skrevet 3. juni 2021 shinsengumi skrev (Akkurat nå): NoN hadde kort? søkte som faen på 3080 ti uten å finne en drit der 🤔 De hadde SuprimX, Gaming X Trio og 2 KFA modeller. Lenke til kommentar
MTH Skrevet 3. juni 2021 Del Skrevet 3. juni 2021 Sleepy20 skrev (1 minutt siden): Skjønner ikke hvorfor de bare ikke har køsystem som før. Da spiller man bots ut av spill. Så for de sjekke alle reservasjoner manuelt og nøye så de luker ut de fleste som bestiller flere kort. Burde jo være mulig å melde seg på en venteliste på flere kort, og når man får ett av dem, så slettes man fra hele ventelista. Sånn unngår man også at folk står evig i kø på en spesifikk AIB som aldri kommer inn, mens andre kort man er også er interessert i går forbi deg. Sånn det er nå så feeder jo bare webshops scalpere med bots. Når Proshop slapp Strix 3080 OC White i går så var det samme dag 5 stk kort på Finn.no til blodpris, hvorav flere åpenlyst vist at de hadde kjøpt flere kort fra Proshop. Men sannheten er vel at Proshop og de andre ikke bryr seg. De får jo solgt kort og er sikkert happy… Er helt enig. Så kjipe som loddtrekninger kanskje virker, så finnes det ingen bedre metoder for å forhindre søppelmenneskene som hamrer sidene med crawlere fra å kjøpe og scalpe. Proshop bryr seg åpenbart ikke særlig om omdømmet sitt, og jeg tror ikke jeg er den eneste som i fremtiden ikke kommer til å handle noe særlig hos dem slik som dem håndterer kortslipp og lanseringer. Man kan i det miste trøste seg litt med at de nåværende prisene ikke er spesielt scalper-vennlige, så jeg tviler på at de kortene som ble solgt i dag vil være lette for scalpere å selge på Finn med særlig profitt. Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 3. juni 2021 Del Skrevet 3. juni 2021 2 minutes ago, Aetius said: https://www.pcgamer.com/best-buy-has-figured-out-the-best-way-for-you-to-beat-the-bots-to-an-rtx-3080-ti-fe/ Brings me back. Dette var hvordan jeg fikk plukket opp en ps3 på launch day i sin tid.. Lenke til kommentar
shinsengumi Skrevet 3. juni 2021 Del Skrevet 3. juni 2021 3 minutes ago, MrMarbles said: De hadde SuprimX, Gaming X Trio og 2 KFA modeller. ser fortsatt ingenting ved søk, hvor finner man de? Lenke til kommentar
Z_E0 Skrevet 3. juni 2021 Del Skrevet 3. juni 2021 Just now, shinsengumi said: ser fortsatt ingenting ved søk, hvor finner man de? KFA2 GeForce RTX 3080 Ti EXG 1-click OC - KFA2 GeForce RTX 3080 Ti EXG 1-click OC (netonnet.no) løp å kjøp Lenke til kommentar
ManglerGPU Skrevet 3. juni 2021 Del Skrevet 3. juni 2021 Just now, shinsengumi said: ser fortsatt ingenting ved søk, hvor finner man de? https://www.netonnet.no/art/datakomponenter/skjermkort/nvidia/kfa2-geforce-rtx-3080-ti-exg-1-click-oc/1018702.11111/ værsågod Lenke til kommentar
H3rman Skrevet 3. juni 2021 Del Skrevet 3. juni 2021 Jeg fikk tak i et 3070 kort i fjor som en "mellomløsning" siden jeg er ute etter 3080 for 4K gaming. Men jeg er rimelig lei det sirkuset her og det mest komiske er kanskje at jeg i utgangspunktet ikke har noen spesielle spill jeg må ha kortet til.. Det blir vel et bra rush neste år og da er forhåpentligvis prisene bedre også😅 Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 3. juni 2021 Del Skrevet 3. juni 2021 shinsengumi skrev (3 minutter siden): ser fortsatt ingenting ved søk, hvor finner man de? https://www.netonnet.no/art/datakomponenter/skjermkort/nvidia/msi-geforce-rtx-3080-ti-gaming-x-trio-12g/1018589.11111/ https://www.netonnet.no/art/datakomponenter/skjermkort/nvidia/msi-geforce-rtx-3080-ti-suprim-x-12g/1018588.11111/ Man finner kortene om man går på skjermkort og så velger nvidia. 1 Lenke til kommentar
Fire Skrevet 3. juni 2021 Del Skrevet 3. juni 2021 (endret) Fikk tak i et KFA2 GeForce RTX 3080 Ti EXG 1-click OC på NoN. Ikke søk på RTX 3080 ti. Bare gå til skjermkort og sorter på publisert. Fortsatt på lager ifølge siden KFA2 GeForce RTX 3080 Ti EXG 1-click OC - KFA2 GeForce RTX 3080 Ti EXG 1-click OC (netonnet.no) Endret 3. juni 2021 av Fire Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå