KjellV Skrevet 3. juni 2021 Del Skrevet 3. juni 2021 Aetius skrev (4 minutter siden): Jeg er i kontakt med både Forbrukerrådet og Forbrukertilsynet angående RTX 30xx-situasjonen, men trenger at en forbruker stiller opp og forteller sin historie, (om nødvendig anonymt). Jeg er da ute etter en som enten 1) Bestilte ved lansering (eller tidlig etterpå, i alle fall) og ennå ikke har mottatt noe kort, og/eller 2) Bestilte for lenge siden, har ikke mottatt noe, og har sett at forhandler selger samme kort i bundle. Please kontakt meg på PM hvis du vil stille opp! Tips til alternativ sak som er litt på siden, men er en del her inne som har fått kansellert ordrer hos Komplett selv om det den gang ikke var opplyst om noen antallsbegrensning. Komplett fant ut på bakrommet at de skulle ha en begrensning på antall og kansellerte en drøss med ordrer som allerede lå inne. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 3. juni 2021 Del Skrevet 3. juni 2021 (endret) Elkjøp kjører 3080TI Raffle på Instagram, med trekning den 07.06 Elkjøp Gaming (@elkjop_gaming) • Instagram photos and videos Endret 3. juni 2021 av Dragonlove Lenke til kommentar
MTH Skrevet 3. juni 2021 Del Skrevet 3. juni 2021 Lurer på hvor mange som faktisk føler seg som "vinnere" når Komplett gjennomfører trekningen. Alt annet enn ZOTAC og Palit kortene er langt forbi smertegrensen etter min mening, så jeg lurer på hvor mange "vinnerlodd" som går videre til nestemann for MSI/ASUS/Gigabyte kortene før en eller annen idiot punger ut. Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 3. juni 2021 Del Skrevet 3. juni 2021 3 minutes ago, Dragonlove said: Elkjøp kjører 3080TI Raffle på Instagram. Elkjøp Gaming (@elkjop_gaming) • Instagram photos and videos 3000 deltagere allerede. Lurer på hvordan trykket blir på proshop kl 15 .. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 3. juni 2021 Del Skrevet 3. juni 2021 Dragonlove skrev (4 minutter siden): Elkjøp kjører 3080TI Raffle på Instagram, med trekning den 07.06 Elkjøp Gaming (@elkjop_gaming) • Instagram photos and videos Er ikke medlem i den klubben. Hvordan går man frem? Må man ha Instagrambruker? Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 3. juni 2021 Del Skrevet 3. juni 2021 ps5 skrev (Akkurat nå): 3000 deltagere allerede. Lurer på hvordan trykket blir på proshop kl 15 .. Er ikke noe å lure på, siden går ned også får de med boter kjøpt. 1 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 3. juni 2021 Del Skrevet 3. juni 2021 KjellV skrev (Akkurat nå): Er ikke medlem i den klubben. Hvordan går man frem? Må man ha Instagrambruker? Ja, registrere instagrambruker og følge Elkjøp samt kommentere 3080TI innlegget. Lenke til kommentar
Utsolgt Skrevet 3. juni 2021 Del Skrevet 3. juni 2021 Styr unna alt som heter elkjøp er nå min mening.. 1 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 3. juni 2021 Del Skrevet 3. juni 2021 Utsolgt skrev (Akkurat nå): Styr unna alt som heter elkjøp er nå min mening.. Hva da? Lenke til kommentar
jocke Skrevet 3. juni 2021 Del Skrevet 3. juni 2021 7 minutes ago, KjellV said: Tips til alternativ sak som er litt på siden, men er en del her inne som har fått kansellert ordrer hos Komplett selv om det den gang ikke var opplyst om noen antallsbegrensning. Komplett fant ut på bakrommet at de skulle ha en begrensning på antall og kansellerte en drøss med ordrer som allerede lå inne. Er vel også folk som bestilte f.eks. 3080-kort for «lenge siden» hos Proshop, og så bestilte et annet kort flere måneder seinere, hvor de fikk den originale ordren kansellert fordi de plutselig innførte «maks 1 kort per person»-policy, som også hadde tilbakevirkende kraft. Så ja, ganske texas. Lenke til kommentar
ManglerGPU Skrevet 3. juni 2021 Del Skrevet 3. juni 2021 16 minutes ago, Dragonlove said: skulle ikke Komplett sende ut mail på formiddagen for de som ble trekt ut til å kjøpe kort? Stemmer, men det er jo jækla mange som har meldt seg på da sikkert(Norge,Danmark og Sverige) Lenke til kommentar
Olsen56 Skrevet 3. juni 2021 Del Skrevet 3. juni 2021 ps5 skrev (5 minutter siden): 3000 deltagere allerede. Lurer på hvordan trykket blir på proshop kl 15 .. I see what you did there... ;D Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 3. juni 2021 Del Skrevet 3. juni 2021 ManglerGPU skrev (1 minutt siden): Stemmer, men det er jo jækla mange som har meldt seg på da sikkert(Norge,Danmark og Sverige) Ja, vet at Svenskene er med iallefall, så regner med Danskene også er med å konkurrere, samme med Elkjøp Raffle. Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 3. juni 2021 Del Skrevet 3. juni 2021 1 minute ago, Olsen56 said: I see what you did there... ;D De har faktisk byttet tid fra 14 til 15 I retrospekt skulle jeg vel skrevet 16 Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 3. juni 2021 Del Skrevet 3. juni 2021 jocke skrev (11 minutter siden): Er vel også folk som bestilte f.eks. 3080-kort for «lenge siden» hos Proshop, og så bestilte et annet kort flere måneder seinere, hvor de fikk den originale ordren kansellert fordi de plutselig innførte «maks 1 kort per person»-policy, som også hadde tilbakevirkende kraft. Så ja, ganske texas. Ja, det var også en ting. Jeg har ordre fra tidlig februar på 3060 Ti TUF / TUF OC og Strix liggende hos Proshop og er nesten først i køen på alle tror jeg, så tør ikke bestille andre skjermkort fra de. Ikke at jeg får til å bestille noe fra de da.. 🤣 Lenke til kommentar
Paccoo Skrevet 3. juni 2021 Del Skrevet 3. juni 2021 Er det no vits i å prøve nvidia.no 15:00 eller er det mer fornuftig å starte opp gressklipperen å vente på mail fra komplett? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 3. juni 2021 Del Skrevet 3. juni 2021 Paccoo skrev (Akkurat nå): Er det no vits i å prøve nvidia.no 15:00 eller er det mer fornuftig å starte opp gressklipperen å vente på mail fra komplett? Større sjanse å få kort enn å spille for toppremie i lotto. Å det er ganske mange som spiller lotto Lenke til kommentar
Fire Skrevet 3. juni 2021 Del Skrevet 3. juni 2021 Er det flere sider som lanserer i dag uten noe lotteri? Lenke til kommentar
snp Skrevet 3. juni 2021 Del Skrevet 3. juni 2021 Dragonlove skrev (40 minutter siden): skulle ikke Komplett sende ut mail på formiddagen for de som ble trekt ut til å kjøpe kort? Jeg har fått epost. Lenke til kommentar
Wimpy Skrevet 3. juni 2021 Del Skrevet 3. juni 2021 Ble et pent og pyntelig nei fra komplett her ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå