fendel_ Skrevet 2. juni 2021 Del Skrevet 2. juni 2021 38stk LHR kort hos proshop: https://www.proshop.no/?s=LHR Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2. juni 2021 Del Skrevet 2. juni 2021 2 minutes ago, Aetius said: Noen priser fra Multicom: Ooooof 😨 1 Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 2. juni 2021 Del Skrevet 2. juni 2021 Fant et par 3070 Ti-priser også: 1 Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 2. juni 2021 Del Skrevet 2. juni 2021 15 minutes ago, Aetius said: Fant et par 3070 Ti-priser også: Ouch 😅 Lenke til kommentar
ilalo Skrevet 2. juni 2021 Del Skrevet 2. juni 2021 Angrer så jævlig på at jeg ikke gikk for 3090 når den kostet hva, 19-20k? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 2. juni 2021 Del Skrevet 2. juni 2021 2 minutes ago, ilalo said: Angrer så jævlig på at jeg ikke gikk for 3090 når den kostet hva, 19-20k? Jeg har en 3090-bestilling til ca 20k hos Multicom. Den har ligget siden 7. januar, og ingen ting tyder på at de har tenkt å levere snart., Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 2. juni 2021 Del Skrevet 2. juni 2021 TheKims skrev (9 timer siden): Var ikke det nettopp lagt inn et forbud mot crypto i Kina. Det kan jo forklare hvorfor hash raten har sunket så drastisk. Etter det jeg har fått med meg er det ikke et forbud mot krypto, men siden krypto betraktes som høy risiko ønsker de å begrense påvirkningen på økonomien dersom det går åt skogen med krypto/mining. "Forbudet" rammer derfor de større aktørene/institusjonene som, dersom de selv får økonomiske problemer grunnet krypto, kan påvirke Kinas økonomi (destabilisere). Lenke til kommentar
ilalo Skrevet 2. juni 2021 Del Skrevet 2. juni 2021 34 minutes ago, Aetius said: Jeg har en 3090-bestilling til ca 20k hos Multicom. Den har ligget siden 7. januar, og ingen ting tyder på at de har tenkt å levere snart., kjedelig da, håper du får den skjer sikkert ikke før 2023 Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 2. juni 2021 Del Skrevet 2. juni 2021 14 minutes ago, ilalo said: kjedelig da, håper du får den skjer sikkert ikke før 2023 Ikke så farlig, jeg har fått meg en 3090 Strix OC allerede, så jeg er good to go. 1 Lenke til kommentar
Ephrus Skrevet 2. juni 2021 Del Skrevet 2. juni 2021 Aetius skrev (1 time siden): Fant et par 3070 Ti-priser også: 3080 priser... men ligger mellom 3070 og 3080 Lenke til kommentar
jocke Skrevet 2. juni 2021 Del Skrevet 2. juni 2021 2 hours ago, fendel_ said: 38stk LHR kort hos proshop: https://www.proshop.no/?s=LHR At de selger LHR til samme pris som non-LHR er jo absurd. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2. juni 2021 Del Skrevet 2. juni 2021 2 minutes ago, jocke said: At de selger LHR til samme pris som non-LHR er jo absurd. Burde vært halv pris. Lenke til kommentar
ManglerGPU Skrevet 2. juni 2021 Del Skrevet 2. juni 2021 Noen som vet om Nvidia launcher 3080TI i natt? (Dersom det skulle selges FE til Norge) Lenke til kommentar
ManglerGPU Skrevet 2. juni 2021 Del Skrevet 2. juni 2021 7 minutes ago, jocke said: At de selger LHR til samme pris som non-LHR er jo absurd. Folk her inne argumentere for at det er det samme produktet, så da må nesten prisen bli den samme 1 Lenke til kommentar
jocke Skrevet 2. juni 2021 Del Skrevet 2. juni 2021 (endret) 3 minutes ago, ManglerGPU said: Folk her inne argumentere for at det er det samme produktet, så da må nesten prisen bli den samme De om det. Jeg skjønner at de teknisk sett har samme materialistiske verdi (ved at de består av samme antall komponenter), men ja. Haha. Endret 2. juni 2021 av jocke 1 Lenke til kommentar
MTH Skrevet 2. juni 2021 Del Skrevet 2. juni 2021 jocke skrev (46 minutter siden): At de selger LHR til samme pris som non-LHR er jo absurd. Det er etterspørselen som dikterer prisen. Hvorvidt man kan mine eller ikke med kortene bryr ikke butikkene seg om, eller folk flest for den saks skyld. Etterspørselen synker ikke over natten, og det vil nok ta tid før man ser effekten dersom minere slutter å hamstre. I praksis er det jo akkurat det samme kortet, og det er fortsatt altfor mange som vil ha dem. ManglerGPU skrev (45 minutter siden): Folk her inne argumentere for at det er det samme produktet, så da må nesten prisen bli den samme Jepp, har ingen problemer med det. Folk flest får akkurat hva de bestilte, LHR eller ikke. 1 Lenke til kommentar
Tutt Skrevet 2. juni 2021 Del Skrevet 2. juni 2021 Ser ut som Komplett har satt av Asus 3080 Ti TUF til ferdig bygd PC... Synes det er litt sleipt siden disse mest sannsynlig var like billig som Proshop sine... Spoiler Lenke til kommentar
Paccoo Skrevet 2. juni 2021 Del Skrevet 2. juni 2021 Syntes alle kortene til komplett går til disse pc`ene jeg, ser det er mye suprem 3080\70 på lager av di. Veldig lenge siden komplett har hatt kort til salgs å nå. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 2. juni 2021 Del Skrevet 2. juni 2021 Paccoo skrev (6 minutter siden): Syntes alle kortene til komplett går til disse pc`ene jeg, ser det er mye suprem 3080\70 på lager av di. Veldig lenge siden komplett har hatt kort til salgs å nå. Det skjønner jeg godt, de vil jo selge mest mulig hw, kjøpte selv en sånn ferdigbygd PC av de med 3060Ti kort, betalte ca 12k for alt og det er ikke så Værst, men de har satt opp prisene etter det, sikkert for de så at det var ett smutthull der ,😳 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå