lucky666 Skrevet 1. juni 2021 Del Skrevet 1. juni 2021 (endret) For å være litt vrang i dag, hvor i produktbeskrivelsen og i omtaler fra nvidia, står det noe som helst om hashrate og mining på deres 30xx kort? At de føler for å merke emballasjen med LHR, er nok kun for å ikke pådra seg vrede fra et stort antall minere, som ikke kjøper deres produkt i fremtiden pga dette Endret 1. juni 2021 av lucky666 2 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 1. juni 2021 Del Skrevet 1. juni 2021 (endret) Man har krav på den SKU man har bestilt og hver SKU er unik, så det er ikke rom for for å levere noe annet. Endret 1. juni 2021 av BadCat Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. juni 2021 Del Skrevet 1. juni 2021 For å være enda litt vrangere, hvorfor må de merke produktene forskjellig, visst det er samme produkt? 1 Lenke til kommentar
Cardinal Skrevet 1. juni 2021 Del Skrevet 1. juni 2021 1 minute ago, lucky666 said: For å være litt vrang i dag, hvor i produktbeskrivelsen og i omtaler fra nvidia, står det noe som helst om hashrate og mining på deres 30xx kort? ? hva har det med denne diskusjonen å gjøre? LHR kort har: En annen betegnelse på selve GPUen En annen modell betegnelse og en annen SKU Så hvordan kan man påstå det er samme produkt som de tidligere? Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 1. juni 2021 Del Skrevet 1. juni 2021 (endret) Cardinal skrev (3 minutter siden): hva har det med denne diskusjonen å gjøre? Det ble sagt at det er et annet kort. Da spurte jeg som jeg gjorde...Hvis jeg ikke tar feil, er speccen på begge deler det samme? Endret 1. juni 2021 av lucky666 Lenke til kommentar
Cardinal Skrevet 1. juni 2021 Del Skrevet 1. juni 2021 (endret) never mind Endret 1. juni 2021 av Cardinal Lenke til kommentar
rfm Skrevet 1. juni 2021 Del Skrevet 1. juni 2021 (endret) 36 minutes ago, BadCat said: Man har krav på den SKU man har bestilt og hver SKU er unik, så det er ikke rom for for å levere noe annet. Hva skal du gjøre hvis det ikke finnes kort og de tillverkas ikke? Nettbutikkene kan ikke magiskt lage kort. Skal du be om dekkningskjøp med et kort fra finn? Edit: mener ikke du som du badcat uten snarare folk som vill krangle eller "man". Endret 1. juni 2021 av rfm Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 1. juni 2021 Del Skrevet 1. juni 2021 Hva blir prisene? ser kun "motta varsel" Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 1. juni 2021 Del Skrevet 1. juni 2021 Da får man vel ikke kort, men man skal i alle fall ikke motta en annen SKU med mindre man godtar tilbudet. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 1. juni 2021 Del Skrevet 1. juni 2021 1 minute ago, Theo343 said: Hva blir prisene? ser kun "motta varsel" Nord for 20k for de kortene som er verdt å ha. Sør for 20k for jalla. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 1. juni 2021 Del Skrevet 1. juni 2021 BadCat skrev (4 minutter siden): Nord for 20k for de kortene som er verdt å ha. Sør for 20k for jalla. Regner med du mener for gaming da, for mining er det ikke så veldig aktuelt med 20k++ for ett kort som gir samme hashrate som 3060-70 Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 1. juni 2021 Del Skrevet 1. juni 2021 BadCat skrev (6 minutter siden): Nord for 20k for de kortene som er verdt å ha. Sør for 20k for jalla. Har aldri hatt Zotac. Er de jalla? Lenke til kommentar
Cardinal Skrevet 1. juni 2021 Del Skrevet 1. juni 2021 mange minere som kommer til å kjøpe disse, de blir bare ikke brukt til Etherium.... Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 1. juni 2021 Del Skrevet 1. juni 2021 lucky666 skrev (5 minutter siden): Har aldri hatt Zotac. Er de jalla? Zotac er helt greie de Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 1. juni 2021 Del Skrevet 1. juni 2021 (endret) 7 minutes ago, lucky666 said: Har aldri hatt Zotac. Er de jalla? Både og, ikke så bra som de en gang var. Endret 1. juni 2021 av BadCat Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 1. juni 2021 Del Skrevet 1. juni 2021 BadCat skrev (5 timer siden): Man har seg selv å takke hvis man har brukt 9 måneder på å finne ut at man ønsker kort Hvem sier det? Jeg har vurdert nytt kort fra før 3xxx serien ble annonsert, men orker ikke betale overpris. Da venter jeg. Og jeg forstår at scalpers tar overpris, men butikkene burde holde seg for gode til det. Det har ingenting med å ha råd eller ikke, men å ikke gi etter for de grådige. Og kroner per dag gjør det ikke til et bedre kjøp. Når du kunne fått to kort til samme pris eller kjøpt ett kort og investert samme summen i noe annet. Hadde håpet det skulle snudd men ser ut som jeg har mitt 1080ti ett år til. Kun cyberpunk 2077 som dette korter ikke takler, og det trenger vel et år til med patching uansett før jeg prøver det. 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 1. juni 2021 Del Skrevet 1. juni 2021 Kortene var billigst 17.09..2020 Lenke til kommentar
Cardinal Skrevet 1. juni 2021 Del Skrevet 1. juni 2021 Men ikke alle hadde behov for nytt kort ved launch... Eller de hadde ikke råd på det tidspunktet Lenke til kommentar
rfm Skrevet 1. juni 2021 Del Skrevet 1. juni 2021 Jeg var dum og ville vente ut hva som kom fram ang billige og dyre capacitors. Rfm blev rekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå