Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Just now, koford said:

Er ikke de som har informasjon vi kunder etterlyser? Det er de som sitter ved PC og kan sjekke ordre din, eventuell vitkig info om den saken ELLER de vet rett og slett ikke. Hvordan mener du en bør skaffe til seg informasjon annen enn kundeservice ?

Jeg er helt enig i at det burde være sånn, men du kan selv prøve å kontakte kundeservice og se hvor mye info du får ut av dem :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
koford skrev (9 minutter siden):

Er ikke de som har informasjon vi kunder etterlyser? Det er de som sitter ved PC og kan sjekke ordre din, eventuell vitkig info om den saken ELLER de vet rett og slett ikke. Hvordan mener du en bør skaffe til seg informasjon annen enn kundeservice ?

Det han mener er at de som sitter førstelinje kundeservice ikke har noe som helst kunnskap om problemet. 
Det de gjør er å lese diverse guides/maler om hva som skal sies i saken, samt sjekker om det står noe registrert i CRM systemet på ordren.

Hun jeg snakket med vet ikke hva et skjermkort er og det sier seg selv at hun har ingen reelt innsyn i problemet - men kun siterer det hun leser i en kunnskapsbase i systemet deres.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
ps5 skrev (50 minutter siden):

Denne prisen var nok alt for god til å være sann. I det minste ventet de ikke en hel kveld med å fjerne produktet, i motsetning til elkjøp.

Ja, det spørrs nok det ja. Flere som bestilte?

Lenke til kommentar
ManglerGPU skrev (7 minutter siden):

Jeg er helt enig i at det burde være sånn, men du kan selv prøve å kontakte kundeservice og se hvor mye info du får ut av dem :)

Har prøvd, samme "pratet" som mange her inne nevner: vet ikke. !!
Om du eier en bedrift og har bestilt fra Asus så forventer du vel et svar fra Asus? Kan ike tenke meg at Asus svarer: Vet ikke.

Lenke til kommentar
Leatherass skrev (2 minutter siden):

Det han mener er at de som sitter førstelinje kundeservice ikke har noe som helst kunnskap om problemet. 
Det de gjør er å lese diverse guides/maler om hva som skal sies i saken, samt sjekker om det står noe registrert i CRM systemet på ordren.

Hun jeg snakket med vet ikke hva et skjermkort er og det sier seg selv at hun har ingen reelt innsyn i problemet - men kun siterer det hun leser i en kunnskapsbase i systemet deres.

Jeg forstår

Lenke til kommentar
1 minute ago, koford said:

Har prøvd, samme "pratet" som mange her inne nevner: vet ikke. !!
Om du eier en bedrift og har bestilt fra Asus så forventer du vel et svar fra Asus? Kan ike tenke meg at Asus svarer: Vet ikke.

Det er bortkastet tid. Har prøvd å argumentere for at folk med senere bestillinger har fått kort, men de bare nekter og sier at de ikke vet osv...

Lenke til kommentar
1 minute ago, BadCat said:

Vanlige kort videreføres, i alle fall ei stund.

Ja, det vil naturligvis være en liten overgang. Men jeg kommer til å spise katta mi hvis ingen hacker hash rate-sperren innen noen mnd (dersom det kun er sperret via kode)

Lenke til kommentar
3 minutes ago, Nizzen said:

Jeg gleder meg også, fordi da blir mine 30xx kort ekstra mye verdt 🤑🤩

Jeg er overbevist om at du har mining i kjellerstue, garasje eller bod. Eller så er det du som med varierende hell holder på å omskolere deg til å bli styrmann.

Fp_GkYidIplBHBj5v-DuIQctOS3uU27YYOlKknaR

Lenke til kommentar
muuha skrev (6 minutter siden):

wow, komplett kansellerte plutselig 3080TUF bestillingen min med ubekreftet dato 3.juni og sendte meg ett 3080TUF OC istadenfor!

Ikke overraskende. Det er allerede kjent at flere produsenter har avbrutt produksjonen av ikke-OC kort grunnet brikkemangelen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg må si jeg gleder meg som en liten unge 😁
Etter å ha hatt RTX 30xx på ønskelisten i flere måneder, og mange uker med intense forsøk på å få kjøpt, så fikk jeg endelig napp.

Jeg fulgte tipset fra en tidligere i tråden her og ringte. :w00t:
Ett stk RTX3070, til den nette sum av 11.490,-
Om det er verdt det? Mest sannsynlig ikke. Jeg håper at mining kan hjelpe å betale for noe av kostnaden ihvertfall. Jeg var i all hovedsak ute etter et nytt kort med tanke på spill, og da er 11.500 kr alt for mye for meg.  😄

 

Screenshot_20210521-142558_PostNord.jpg

  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
muuha skrev (2 timer siden):

wow, komplett kansellerte plutselig 3080TUF bestillingen min med ubekreftet dato 3.juni og sendte meg ett 3080TUF OC istadenfor!

Hei! Kan jeg spørre om når du bestilte kortet? Klokke slett og sånn :)

Lenke til kommentar
34 minutes ago, CitrusVG said:

Hei! Kan jeg spørre om når du bestilte kortet? Klokke slett og sånn :)

Dessverre betyr ikke bekreftet tidspunkt noe for sortering, men derimot ordrenummer. For sammenligningen ble min ordre 378991xx med TUF endret til TUF OC levert for ca 3 uker siden.

Lenke til kommentar
ps5 skrev (3 timer siden):

Dessverre betyr ikke bekreftet tidspunkt noe for sortering, men derimot ordrenummer. For sammenligningen ble min ordre 378991xx med TUF endret til TUF OC levert for ca 3 uker siden.

Ah, jeg er -veldig- nærme den ordre nummeret. Krysser virkelig fingrene at jeg får en før ferien kommer!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...