jocke Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Wow, Proshop-nettsiden knelte ikke. Haha Lenke til kommentar
rfm Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 12 minutes ago, lucky666 said: Noen som så kjøpknappen 🤪 Yes. Men nok tror jeg den blir avbestillt og, men man kan jo teste med ett nytt eksperiment. Lenke til kommentar
MyLittlePony Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Jeg så knappen - trykka kjøp - nettsiden hang i 30 sek - også fikk jeg feilmelding om at produktet var utilgjengelig. Lenke til kommentar
Aateigen Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Noen her som bestilte 3080 Aorus Xtreme fra Elkjøp den 26/04? Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Aateigen skrev (52 minutter siden): Noen her som bestilte 3080 Aorus Xtreme fra Elkjøp den 26/04? Ja, fått det også. Lenke til kommentar
Aateigen Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 (endret) Dragonlove skrev (2 minutter siden): Ja, fått det også. Jeg har snakket med kundeservice 3 ganger nå. Og dem sier at de ikke har hatt det, og at dem ikke har noe dato på når dem får det... Og når jeg sier at det stod at det var på lager, så sier dem at det var en feil.. Jeg er meget lei av inkompetente Svindelkjøp ansatte nå. Edit; Det står klart og tydelig i ordrebekreftelsen min at det "Er på nettlager". Endret 6. mai 2021 av Aateigen Lenke til kommentar
ilalo Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 14 minutes ago, Aateigen said: Jeg har snakket med kundeservice 3 ganger nå. Og dem sier at de ikke har hatt det, og at dem ikke har noe dato på når dem får det... Og når jeg sier at det stod at det var på lager, så sier dem at det var en feil.. Jeg er meget lei av inkompetente Svindelkjøp ansatte nå. Edit; Det står klart og tydelig i ordrebekreftelsen min at det "Er på nettlager". ingen vits når jeg bestilte 3060ti for en stund tilbake så stor det også på lager flere folk her inne fikk mail / sms om at vare ikke finnes på lager jeg fikk ikke en slik mail eller sms, forsatt ikke hørt noe derfra Lenke til kommentar
Aateigen Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 ilalo skrev (1 minutt siden): ingen vits når jeg bestilte 3060ti for en stund tilbake så stor det også på lager flere folk her inne fikk mail / sms om at vare ikke finnes på lager jeg fikk ikke en slik mail eller sms, forsatt ikke hørt noe derfra Men forskjellen her er jo at det er flere som har mottatt kortet. Mens jeg ikke har fått så mye som en beklagelse fra dem. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Aateigen skrev (6 minutter siden): Men forskjellen her er jo at det er flere som har mottatt kortet. Mens jeg ikke har fått så mye som en beklagelse fra dem. Har skjedd med flere kort som jeg har bestillt at det står at det er på lager når jeg bestiller, er bare helt bingo om du får eller ikke, men de eneste kortene jeg mangler fra Elkjøp nå er Evga 3080 og 3090, får håpe de leverer de nå i mai som avtalt. Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Proshop sletter vel ikke ordre fra feb/mars om en har bestilt 2 stk skjermkort ? Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 idleman_2 skrev (3 minutter siden): Proshop sletter vel ikke ordre fra feb/mars om en har bestilt 2 stk skjermkort ? Det kan godt vær de finner på å gjøre. Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 4 minutes ago, Dragonlove said: Det kan godt vær de finner på å gjøre. Da blir det klagemail -> svar -> skjemautfylling på forbrukertilsynet da... Lenke til kommentar
Ephrus Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 idleman_2 skrev (11 minutter siden): Da blir det klagemail -> svar -> skjemautfylling på forbrukertilsynet da... Litt usikker på hvordan det utfallet blir, ettersom de sender kun bestillingbekreftelse, og ikke ordrebekreftelse før de sender varen Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 (endret) Jeg tror at enkelte butikker har satt en fast kundebehandler på meg nå, fordi jeg er så sint. Kanskje bare tilfeldig, men jeg har fått den samme hos support flere ganger. Nå er jeg faktisk nesten fornøyd som kunde. Spoiler "Hey man! I think you’ve got a serious attitude problem.” Endret 6. mai 2021 av BadCat Lenke til kommentar
Rikardv1 Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 idleman_2 skrev (15 minutter siden): Da blir det klagemail -> svar -> skjemautfylling på forbrukertilsynet da... De gjorde det til meg. Februar 3080 10499,- Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Rikardv1 skrev (4 minutter siden): De gjorde det til meg. Februar 3080 10499,- De synes nok du fikk det for billig da. 1 Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 bestillingsbekreftelse kan vel sidestilles med ordrebekreftelse, så vil nok tro at forbrukerkjøpsloven ikke tillater slik formulering som proshop bruker .... beløpet er jo tross alt reservert fra bestillingstidspunkt Lenke til kommentar
rfm Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Ordrebekreftelse nå ikveld om 3070 vision oc. Med nytt konto. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå