ilalo Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Just now, Pc Lynet said: Komplett har også fått bots nå? mulig, jeg trykte på kjøp så fort jeg fikk varsel fikk feilmelding refresh 1 sek etterpå all gone Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 (endret) ilalo skrev (Akkurat nå): mulig, jeg trykte på kjøp så fort jeg fikk varsel fikk feilmelding refresh 1 sek etterpå all gone Varsel her eller andre steder? Virker som alle varsler her til slutt. Er det den teite screenshot regelen som ødelegger? Endret 6. mai 2021 av Pc Lynet 1 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Ser nesten ut som at Komplett legger ut en type daglig Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Pc Lynet skrev (2 minutter siden): Varsel her eller andre steder? Virker som alle varsler her til slutt. Er det den teite screenshot regelen som ødelegger? Kan jo legge ut screenshot etterpå. Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Dragonlove skrev (Akkurat nå): Ser nesten ut som at Komplett legger ut en type daglig Kan det ha vært feilpris? 10500kr billig for suprim. Lenke til kommentar
cronix1111 Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 30 sek før varsling, 36 på lager 😒 Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Dragonlove skrev (Akkurat nå): Kan jo legge ut screenshot etterpå. Eller bare slenge inn lenken her, mye enklere. Så får de med OCD fikse screenshot når det er utsolgt. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Pc Lynet skrev (Akkurat nå): Kan det ha vært feilpris? 10500kr billig for suprim. Billig? forrige jeg kjøpte fikk jeg vel for rundt 9k, og dette var 8Gb utgaven 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-grkpmGQW Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 1 minute ago, Pc Lynet said: Varsel her eller andre steder? Virker som alle varsler her til slutt. Er det den teite screenshot regelen som ødelegger? Lim inn linken i varslingstråden, klikk send. Edit inn screenshot etterpå hvis man rekker. Mye bedre å varsle når det fortsatt er dyrebare sekunder igjen med mulighet for å kjøpe. Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Dragonlove skrev (Akkurat nå): Billig? forrige jeg kjøpte fikk jeg vel for rundt 9k, og dette var 8Gb utgaven Jeg kjøpte i desember for 7500kr. Men nå koster jo Gigabutt 10k så da blir det billig. Lenke til kommentar
ilalo Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 3 minutes ago, Pc Lynet said: Varsel her eller andre steder? Virker som alle varsler her til slutt. Er det den teite screenshot regelen som ødelegger? Rakk ikke varsle inne på siden pga nettopp det du sa, screenshot regel for mye styr med den når man kan kjøpe noe Det går fint så lenge det er snakk om amd kort ikke med nvidia Varsel i add on programmet 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Du trenger ikke screenshot først. Bare etterpå slik at hundre folk ikke begynner å spørre om "hva var prisen". 1 Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 justus skrev (1 minutt siden): Lim inn linken i varslingstråden, klikk send. Edit inn screenshot etterpå hvis man rekker. Mye bedre å varsle når det fortsatt er dyrebare sekunder igjen med mulighet for å kjøpe. Enig BadCat får fikse screenshot selv. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 (endret) ilalo skrev (1 minutt siden): Rakk ikke varsle inne på siden pga nettopp det du sa, screenshot regel for mye styr med den når man kan kjøpe noe Det går fint så lenge det er snakk om amd kort ikke med nvidia Varsel i add on programmet Screenshot kan man ta mens man kjøper, tar ett halvt ms også legger man ut lenken rett etterpå og editer posten når det har roet seg litt. Endret 6. mai 2021 av Dragonlove 1 Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Når kommer disse for salg? Se nederst her: https://www.elkjop.no/catalog/data/pc-komponenter/no-pc-komponenter-grafikkort/grafikkort Lenke til kommentar
Wimpy Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Komplett sitt eget varslingsystem funket faktisk bedre denne gangen 😛 Jeg fikk mail 12:31, men så ikke denne mailen før litt senere. Fikk ikke varslet her før 12:34 ca. Var mildt sagt overrasket over at ingen andre hadde varslet den ettersom jeg hadde fått mailen lenge før. Så da var det vell bare å hive seg ^^ Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Pc Lynet skrev (Akkurat nå): Når kommer disse for salg? Se nederst her: https://www.elkjop.no/catalog/data/pc-komponenter/no-pc-komponenter-grafikkort/grafikkort Elkjøp sa man måtte bare følge med, når jeg snakka med kundeservice i går, hun dama visste ikke noe mer. 1 Lenke til kommentar
ilalo Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Just now, Dragonlove said: Screenshot kan man ta mens man kjøper, tar ett halvt ms også legger man ut lenken rett etterpå og editer posten sant nok 1 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 ilalo skrev (Akkurat nå): sant nok Ordrebekreftelsen viser også pris 1 1 Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Wimpy skrev (1 minutt siden): Komplett sitt eget varslingsystem funket faktisk bedre denne gangen 😛 Jeg fikk mail 12:31, men så ikke denne mailen før litt senere. Fikk ikke varslet her før 12:34 ca. Var mildt sagt overrasket over at ingen andre hadde varslet den ettersom jeg hadde fått mailen lenge før. Så da var det vell bare å hive seg ^^ Jeg får aldri de varsel epostene fra Komplett lengre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå