mandela Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 Meldinger vil ikke fungere med standard Telenor eSIM uten at klokken er tilkoblet telefonen, enten via Bluetooth eller gjennom ekstern tilkobling via Samsung kontoen. Lenke til kommentar
flekken Skrevet 10. desember 2020 Del Skrevet 10. desember 2020 Det var litt nedtur. men takk fir god hjelp. 😀 Ønsker meg apple watch til jul, tror jeg...🤔🤔 Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 13. februar 2021 Del Skrevet 13. februar 2021 Litt gammel tråd, men har hatt Watch GT2 i litt over et år nå. Fantastisk klokke med veldig god batteritid, men nå kvitter jeg meg med den likevel. Huawei har tydeligvis ikke tenkt å tillate at man eksporterer sine egne data, så det er ikke mulig å få ut filer som man kan bruke andre steder. Og det er null støtte for Strava. Så nå må jeg bare finne ei klokke med Strava-støtte som har gode batteritid og samtidig ikke tømmer bankkontoen, så går Huawei-klokka billig på Finn. Forbaska synd siden selve klokka er utrolig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå