Hotel Papa Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 Hei! Ser på bruktbil nå, ca 200.000,-. Finner en del fine Focuser på markedet, ønsker helst diesel. Noen som har erfaring med 1.5TDCi motoren? Funnet en relativt ny Focus med lav km som jeg muligens vil kjøpe. Men syns ikke jeg finner så mye informasjon på denne motoren. Noen som har synspunkter? Bare søppel eller relativt driftssikker? Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 Har du veldig mye langkjøring siden du vurderer diesel? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 1 hour ago, Leo_ said: Har du veldig mye langkjøring siden du vurderer diesel? Kjøper vel elbil i dag om man har mye kortkjøring? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 26. september 2020 Forfatter Del Skrevet 26. september 2020 Leo_ skrev (2 timer siden): Har du veldig mye langkjøring siden du vurderer diesel? Har ikke råd til elbil som dekker mine behov. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 27. september 2020 Del Skrevet 27. september 2020 Om du ikke har mye langkjøring så tror jeg nok jeg heller ville kjøpt bensinbil, sånn for å unngå EGR og partikkelfilterproblemer. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 28. september 2020 Forfatter Del Skrevet 28. september 2020 Leo_ skrev (15 timer siden): Om du ikke har mye langkjøring så tror jeg nok jeg heller ville kjøpt bensinbil, sånn for å unngå EGR og partikkelfilterproblemer. 6mil hver dag. Ble diesel i denne omgang, gikk for en Octavia 1.6tdi 1 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 29. september 2020 Del Skrevet 29. september 2020 Når du kjører såpass mye gir diesel en mening ja ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå