Mister t Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 JEg har tenkt meg et nytt kabinett, og syns Dette til Raidmax ser ganske kult ut. Noen som har erfaring med dette kabinettet? Er ikke veldig kresen av meg, bare jeg får noe som funker. Førstår jeg det rett om det følger med 3 stk. vifter? Da er det jo veldig billig vil jeg da tro? Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Jeg har det, og er veldig fornøyd.... billig er det, og 3 stk vifter er inkludert Lenke til kommentar
Hjelp!!! Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Kor mange db lager dei 3 viftene som følger med? Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 ikke mye... de er ikke så bra... Lenke til kommentar
Hjelp!!! Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 ikkje mykje. alt etter kva du meiner er mykje det. Noken meiner ei 19db vifte bråker, og noken meinar bråke begynna på 30db++. Er viftene over eller under 30db trur du? Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) trukke det.... 20-25 kanskje... men nå måler jeg med bare øret da.... Bråke gjør de ihvertfall ikke EDIT: det tar Volcano9en min seg av Endret 3. januar 2004 av BurTMastA Lenke til kommentar
-Fox- Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Jeg har det kabinettet. Jeg er veldig fornøyd med det. Det er ganske lite men greit hvis du flytter mye på det.(lan) Luftgjennomstrømningen er god.(Særlig hvis du fyller alle 7 vifteplassene) [/QUOTE]Bråke gjør de ihvertfall ikke,det tar Volcano9en min seg av [QUOTE] helt enig med BurTMastA der.(har også Volcano 9) Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Jeg har det, og er veldig fornøyd.... billig er det, og 3 stk vifter er inkludert er det noen LED i disse viftene? kan de kobles til viftestyring? Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) det er 3 blå leds i den ene vifta på sidevinduet.... De to bak som følger med (ikke leds), er temperaturstyrte, men det går vel an å mekke viftestyring med de.... jeg har iallefall gjort det EDIT: skrivefeil... Endret 3. januar 2004 av BurTMastA Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) takk er det grønne, gule eller sølvfargede kabinettet finest? Endret 3. januar 2004 av ace_ventuora Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 gult *sikle* kommer an på øynene som ser seff... Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 det grønne, det er jo bare über-harry! Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 det grønne, det er jo bare über-harry! takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå