Snikpellik Skrevet 26. september 2020 Forfatter Del Skrevet 26. september 2020 G27 skrev (Akkurat nå): Ser på sumo. Pleier det å være så voldsomt med reklame?? Det har blitt mer reklame etter koronapausen. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 26. september 2020 Del Skrevet 26. september 2020 blured skrev (1 minutt siden): Det står Maguire på PL sine sider. Da stemmer det sikkert, jeg bare kikket kjapt på VG. Fint for Maguire Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 26. september 2020 Del Skrevet 26. september 2020 Snikpellik skrev (Akkurat nå): Det har blitt mer reklame etter koronapausen. Og nå kommer prisøkningen i tillegg Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 26. september 2020 Forfatter Del Skrevet 26. september 2020 bshagen skrev (1 minutt siden): Det er så hvissomdersomatte at det er egentlig vanskelig for meg å svare på. Stallen vår er i min mening fyllt til randen av stallfyll som desperat må byttes ut. Dette er kreften i spillet vårt, i mine øyne Jepp! Mangel på dybde gjør også at det er for lite reell konkurranse om plassene. De tre på topp spesielt kan føle seg helt trygge på at de er i startelleveren nesten hele tiden for konkurransen bak dem er for svak. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 26. september 2020 Del Skrevet 26. september 2020 blured skrev (6 minutter siden): Det står Maguire på PL sine sider. Gjort om nå? ser ut som selvmål. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 26. september 2020 Del Skrevet 26. september 2020 Golf'ern skrev (Akkurat nå): Gjort om nå? ser ut som selvmål. Gjort om nå ja Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 26. september 2020 Forfatter Del Skrevet 26. september 2020 (endret) Den kommer til å bli gjort om av GRP. Dunk var sist på den, Maguire var ikke nær ballen. EDIT: Allerede ja. Men uansett god jobb av Maguire, hadde ikke blitt mål uten Egentlig et fint mål, håper vi begynner å score mer på dødball denne sesongen. Endret 26. september 2020 av Snikpellik Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 26. september 2020 Del Skrevet 26. september 2020 (endret) Snikpellik skrev (5 minutter siden): Jepp! Mangel på dybde gjør også at det er for lite reell konkurranse om plassene. De tre på topp spesielt kan føle seg helt trygge på at de er i startelleveren nesten hele tiden for konkurransen bak dem er for svak. Helt enig. Alle de tre på topp hadde stått bakover i rekken bak Rooney, Van Nistelrooy, Andy Cole osv osv. Vi mangler kvalitet. Jeg er heller ikke like gira på Martial som mange er, jeg syns han er for lat. Brilliant til tider (som på offside-målet) men mangler engasjementet. Rashford er god, men er ikke klinisk nok (syns jeg). Greenwood kommer til å bli en ny Rooney tror jeg, men han trenger et år eller to til før han er *der*. Men samtlige av disse hadde hevet nivået om laget ellers ville vært bedre Endret 26. september 2020 av bshagen Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 26. september 2020 Forfatter Del Skrevet 26. september 2020 Det der kan vel ikke være straffe? Så da fryktelig billig ut..? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 26. september 2020 Del Skrevet 26. september 2020 Det kan ikke være straffe?? Lenke til kommentar
blured Skrevet 26. september 2020 Del Skrevet 26. september 2020 Nei, hva faen. Det der kan ikke være straffe? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. september 2020 Del Skrevet 26. september 2020 Can't stop yourself from making penalties. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 26. september 2020 Forfatter Del Skrevet 26. september 2020 Haha, nei. Det der er ikke straffe, han lener seg inn. Latterlig om den står. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 26. september 2020 Del Skrevet 26. september 2020 Han konstruerer den jo! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. september 2020 Del Skrevet 26. september 2020 Monitor = omgjort Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 26. september 2020 Del Skrevet 26. september 2020 Ser billig ut! Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 26. september 2020 Del Skrevet 26. september 2020 Kan jo ikke være straffe ?♂️?♂️ Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 26. september 2020 Del Skrevet 26. september 2020 bshagen skrev (Akkurat nå): Han konstruerer den jo! ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå