ChopperRead Skrevet 28. september 2020 Del Skrevet 28. september 2020 blured skrev (Akkurat nå): Har virkelig ikke Arsenal vunnet mot et «topp 6» lag siden 2015 i PL?? (For var del det kommentator sa?). Slo både Liverpool og city i serien rett før sesongslutt... Så nei Lenke til kommentar
barezell Skrevet 28. september 2020 Del Skrevet 28. september 2020 Slettet-D7I5Gr2 skrev (6 minutter siden): Gjorde opp for seg der Tja, han sov der og kun max sprint som redda han. Godt gjort selvsagt, men like urovekkende? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 28. september 2020 Del Skrevet 28. september 2020 blured skrev (4 minutter siden): Har virkelig ikke Arsenal vunnet mot et «topp 6» lag siden 2015 i PL?? (For var del det kommentator sa?). ...På bortebane skal det vel vere. 2 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 28. september 2020 Del Skrevet 28. september 2020 Rom for forbedring kan man si ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. september 2020 Del Skrevet 28. september 2020 Hvorfor fortsetter arsenal på å spille seg ut når dette ikke er noe de behersker? Lenke til kommentar
barezell Skrevet 28. september 2020 Del Skrevet 28. september 2020 Så du ikke analyse i studio? Lenke til kommentar
sector Skrevet 28. september 2020 Del Skrevet 28. september 2020 Slettet-D7I5Gr2 skrev (Akkurat nå): Hvorfor fortsetter arsenal på å spille seg ut når dette ikke er noe de behersker? Er ikke det greit heller nå da?? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 28. september 2020 Forfatter Del Skrevet 28. september 2020 Litt sein her, men dette irriterer meg litt. Her burde dommeren fått anledning til å se situasjonen på VAR-skjermen. Et rødt kort etter min mening. Mané knytter neven, gjør en klar bevegelse med albuen og intensjon om å treffe motstander. Når det er i ansiktet er det et slag, og dermed rødt kort. Irriterer meg siden det blir gjort astrofysikk ut av småting som "hAnDs" og millimeteroffsider på VAR, mens det er slike ting som dette det først og fremst bør ta. 1 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. september 2020 Del Skrevet 28. september 2020 barezell skrev (2 minutter siden): Så du ikke analyse i studio? Fordi at 1/10 så fungerer det sånn halveis? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. september 2020 Del Skrevet 28. september 2020 Snikpellik skrev (Akkurat nå): Litt sein her, men dette irriterer meg litt. Her burde dommeren fått anledning til å se situasjonen på VAR-skjermen. Et rødt kort etter min mening. Mané knytter neven, gjør en klar bevegelse med albuen og intensjon om å treffe motstander. Når det er i ansiktet er det et slag, og dermed rødt kort. Irriterer meg siden det blir gjort astrofysikk ut av småting som "hAnDs" og millimeteroffsider på VAR, mens det er slike ting som dette det først og fremst bør ta. Ikke blitt sint med rødt. Også greit med gult. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 28. september 2020 Forfatter Del Skrevet 28. september 2020 Slettet-D7I5Gr2 skrev (Akkurat nå): Ikke blitt sint med rødt. Også greit med gult. Med Mané på Fantasy er jeg glad til. Men det der skal være et bikkjeklart rødt kort etter regelboka. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 28. september 2020 Del Skrevet 28. september 2020 Kunne ikke sagt så mye på rødt nei, den arma var langt oppe ja. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 28. september 2020 Del Skrevet 28. september 2020 (endret) Slettet-D7I5Gr2 skrev (6 minutter siden): Fordi at 1/10 så fungerer det sånn halveis? Nei, men hva skal man gjøre? Spille langt og la Dijken fange alt. Hehe. Et av verdens verste press å spille gjennom. Knall bra trening! Edit: ang kort så hadde vært veldig innafor med rødt, men litt kjedelig for kampen sin del. Endret 28. september 2020 av barezell Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. september 2020 Del Skrevet 28. september 2020 Snikpellik skrev (2 minutter siden): Med Mané på Fantasy er jeg glad til. Men det der skal være et bikkjeklart rødt kort etter regelboka. "Hjelper" nok på at de går i duell etter ballen. Slag i ansiktet uten ball er direkte rødt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. september 2020 Del Skrevet 28. september 2020 barezell skrev (1 minutt siden): Nei, men hva skal man gjøre? Spille langt og la Dijken fange alt. Hehe. Et av verdens verste press å spille gjennom. Knall bra trening! Edit: ang kort så hadde vært veldig innafor med rødt, men litt kjedelig for kampen sin del. Ikke bare mot Liverpool arsenal gir bort ballen ved å prøve å spille seg ut heller da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. september 2020 Del Skrevet 28. september 2020 Allison redder seg inn. Herlig! Lenke til kommentar
barezell Skrevet 28. september 2020 Del Skrevet 28. september 2020 MÅÅÅÅÅÅÅ sette de sjansene! Får ikke mange. For en pasning av Bellerin. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 28. september 2020 Del Skrevet 28. september 2020 Slettet-D7I5Gr2 skrev (1 minutt siden): Ikke bare mot Liverpool arsenal gir bort ballen ved å prøve å spille seg ut heller da? Var helt krise under Emery, men har sett veldig mye bedre ut under Arteta. Fortsatt for noe slurv, men tydelig forbedring. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 28. september 2020 Forfatter Del Skrevet 28. september 2020 (endret) Slettet-D7I5Gr2 skrev (6 minutter siden): "Hjelper" nok på at de går i duell etter ballen. Slag i ansiktet uten ball er direkte rødt Serious foul play-regelen dekker dette, og selv om de er i duell om ballen er slaget rettet mot motspiller. Slaget i ansiktet er intensjonelt her (knyttet neve, bevegelsen vekk fra ball for å treffe motspiller, og kraften brukt). Det irriterer meg mer at dommeren ikke ser situasjonen på skjerm enn at det ikke ble rødt kort. Endret 28. september 2020 av Snikpellik Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. september 2020 Del Skrevet 28. september 2020 Trenger et mål til her Liverpool Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå