Raul07 Skrevet 27. september 2020 Del Skrevet 27. september 2020 Imponerende det Leeds holder på med. Mitt nye favoritt lag i PL, aldri hatt noe lag i PL men Leeds er sjarmerende Lenke til kommentar
.berZerk Skrevet 27. september 2020 Del Skrevet 27. september 2020 (endret) Satt og ventet på at et av lagene skulle bli slitne, konstant høyt tempo for begge lag i 90 minutter, imponerende. Berge gjorde forsåvidt en grei kamp også. Endret 27. september 2020 av .berZerk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. september 2020 Del Skrevet 27. september 2020 Snikpellik skrev (15 minutter siden): Riktig. Jeg heier ikke på Leeds, og vil ikke at de skal vinne fotballkamper Sånn sett ^^ Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 27. september 2020 Forfatter Del Skrevet 27. september 2020 Raul07 skrev (2 minutter siden): Imponerende det Leeds holder på med. Mitt nye favoritt lag i PL, aldri hatt noe lag i PL men Leeds er sjarmerende Enig. Spiller artig fotball, har blant verdens kuleste trenere og er en stolt klubb med en av Englands beste supportergrupper. Hvis du ikke har sett den bør du sjekke ut Leeds-dokumentarserien på Amazon Prime som dekker de to forrige sesongene. Ordentlig bra greier. Glad for å ha Leeds tilbake i Premier League, tror de kan kjempe ganske høyt opp, men håper de holder seg på nedre halvdel. Da jeg var liten og fersk fotballsupporter var rivaleriet mot Leeds viktigere enn mot både Liverpool som var dårlige og City som ingen brydde seg så mye om, så jeg har alltid hatt et sunt hat mot Leeds ? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. september 2020 Del Skrevet 27. september 2020 Son med 2 i stanga. Burde leda 4-0. Blir 1-1 dette. Klassisk Spurs. I det minste spiller de bra og underholdende i dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. september 2020 Del Skrevet 27. september 2020 Ropes på hands hver eneste corner nå Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 27. september 2020 Forfatter Del Skrevet 27. september 2020 (endret) Det verste er vel at dette skal være hands dersom man følger samme linja... Ble straffe ja. Fotballen er død! Endret 27. september 2020 av Snikpellik Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. september 2020 Del Skrevet 27. september 2020 VAR begynner å bli latterlig nå. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 27. september 2020 Del Skrevet 27. september 2020 (endret) Er faktisk ikke noe gøy med PL lengre. VAR og ikke minst null publikum setter skikkelig demper på stemningen. Endret 27. september 2020 av Tåkefyrste Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. september 2020 Del Skrevet 27. september 2020 Sexylubb1 skrev (1 minutt siden): VAR begynner å bli latterlig nå. Ikke VAR sin skyld. Reglen som er idiotisk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. september 2020 Del Skrevet 27. september 2020 #Royforprez Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 27. september 2020 Del Skrevet 27. september 2020 Mourinho går rett i garderoben uten å takke for kampen. Ingen gentleman Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 27. september 2020 Del Skrevet 27. september 2020 Og hvordan var det ikke offside? Jeg mener bildene viste tydelig at det var et hode i offside, og det er vel armer som ikke teller når man snakker offside er det ikke? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 27. september 2020 Forfatter Del Skrevet 27. september 2020 Det dreper så mye av gleden for spillet dette her. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. september 2020 Del Skrevet 27. september 2020 Hvordan vinne #PL Kjør på med høye baller og blinde innlegg i boksen. Ha en god straffeskytter. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 27. september 2020 Del Skrevet 27. september 2020 Tåkefyrste skrev (Akkurat nå): Og hvordan var det ikke offside? Jeg mener bildene viste tydelig at det var et hode i offside, og det er vel armer som ikke teller når man snakker offside er det ikke? Alt du kan score med telles i en offside, trodde jeg det var Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. september 2020 Del Skrevet 27. september 2020 bshagen skrev (1 minutt siden): Mourinho går rett i garderoben uten å takke for kampen. Ingen gentleman Forstår han meget godt. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 27. september 2020 Del Skrevet 27. september 2020 Taktisk triumf av Steve Bruce. For det er vel ingen som tror at dette var tilfeldig og flaks?! ? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. september 2020 Del Skrevet 27. september 2020 Hvorfor fikk ikke Spurs straffe. Forresten? Og hvorfor blir det ikke lagt til mer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå