Corduroy Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Jeg og dama har nå sittet en stund med FFX! FAktisk kult!!! Hadde ikke trodd et RPG på PS2 kunne fungere, men dama konverterte meg her.. Så til problemet.. OG Spolieren: Vi har kommet til der hvor du skal fighte Seymore. Etter at han er blitt ond. Fixer det fint frem til jeg har drept "Anima" (Den tingen han summoner..) Etter jeg har drept den sender han avgårte non relativt rå spells. Mulit sådan.. Og kverker hele gruppa mi. Non forslag? Har kun greid å ta livet av ra**hølet han summoner m egne summones så har litt trøbbel med å få kastet nullify spells.. Er det den eneste løsningen og fjerne den jeg har summona rett før jeg dreper beistet hans og kaste en nullify spell?? Alt mottas m takk.. Begynner å bli litt lei av å holde på her nå.. Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Tror kanskje tingen kan være å kaste nullify spellsene helt i starten før du begynner å summone. han kaster magien i en bestemt rekkefølge som du bør lære deg. hvis du har problemer med ham, bør du absolutt stoppe opp i det første området du kommer til med litt kraftige fiender, og få noen level ups. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Man må trene ganske mye for å ta ham, så det er lurt å bruke nullify spells. Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Takker og bukker for svar, men fikk det til sånn i 3 tiden i natt.. HeHe.. Uansett.. Var bare å kaste haste på Yuna i begynnelsen.. Funket det om bare den Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Bare kaste inn et lite hjertesukk her.. Hvorfor i ********** har ikke de kjøtthuene som kodet dette ********* spillet lagt inn et føkkings savepoint etter du har drept den ******** Gardian****en som du møter på vei inn for å redde Yuna fre å gifte seg??????????????????? Dævva 3 ggr etter å ha tatt den jævelen pga av de ra**høla som kommer etter! Og da må jeg f**n meg da den ********** Gardienen på nytt!!! *ARGH* Måtte bare få det ut... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå