AfterGlow Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 Amazon Luna tar opp konkurransen med Google Stadia. Amazon lanserer sin egen strømmetjeneste for spill Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 Ser ut som det som Stadias største ulempe er at man ikke har et eierskap til spillene utenfor Stadia, som sikkert bekymrer mange siden Google ikke er spesielt lojale mot alle prosjektene sine. Jeg lurer på hva Amazon vil gjøre for å betrygge kunder om at de kan fortsatt ha tilgang til spillene selv om tjenesten deres feiler. Lenke til kommentar
zilas0 Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 Stadia, hva er det for noe? 1 Lenke til kommentar
mafen Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 Ser ut som at en "p" har sneket seg forbi stavekontrollet Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 mafen skrev (27 minutter siden): Ser ut som at en "p" har sneket seg forbi stavekontrollet Takk, tror jeg! Men jeg har saumfart teksten et par ganger til nå, og finner ikke denne "p"-en. Hvor ser du den? Lenke til kommentar
Andreas247 Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 "Denne har støtte for Amazons stemmeassistent-tjeneste Alexa og vil kopste 50 dollar i USA." 1 Lenke til kommentar
mafen Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 Andreas247 skrev (3 minutter siden): kopste glemte å legge den inn Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 (endret) Amazon har lang erfaring med å formidle og utleietjenester for lydbøker, film og tv-serier. Jeg tror de vil være vesentlig bedre på en skybasert spilltjeneste enn det eks. Google er selv om google har erfaring med Appstores hvor de selger programvare og spill. Å få spill inn som en del av Amazon Prime må være genialt i mine øyne. Endret 25. september 2020 av Theo343 Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 ZZzzzzzzz.... 1 Lenke til kommentar
Allinuse Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 Nei takk, Bezos har nok makt. 1 Lenke til kommentar
Santiano Skrevet 28. september 2020 Del Skrevet 28. september 2020 Bra! La alle lasere sine streaming tjenester nå, også går de "konkurs" eller lagt dø før internet er bra nok i store deler av verden. Så slipper jeg å se detta ødelegge for spilling som jeg liker det. Vil ha ting fysisk, og når det ikke går lenger, installerte på en enhet hvor jeg kan spille offline. Stadia er bla. den største møkka jeg har sett. Håper det dør en pinefull død. Er eid av Google, så tviler på det. 1 Lenke til kommentar
Emile the rat Skrevet 28. september 2020 Del Skrevet 28. september 2020 Ikke enda en, håpløst. Stakkars de som vokser opp i dag, og tror at strømming av spill er et bra tilbud. Håper dette dør en langsom død, slik som Stadia, GeForce Now og resten av mølet. Strømmetjeneste for spill er en enda større synd enn konsoll og 60fps. 1 Lenke til kommentar
Helpless/Green Skrevet 29. september 2020 Del Skrevet 29. september 2020 Boikotter begge 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. september 2020 Del Skrevet 30. september 2020 On 9/28/2020 at 3:35 AM, Santiano said: Bra! La alle lasere sine streaming tjenester nå, også går de "konkurs" eller lagt dø før internet er bra nok i store deler av verden. Så slipper jeg å se detta ødelegge for spilling som jeg liker det. Vil ha ting fysisk, og når det ikke går lenger, installerte på en enhet hvor jeg kan spille offline. Stadia er bla. den største møkka jeg har sett. Håper det dør en pinefull død. Er eid av Google, så tviler på det. Så du har aldri brukt tjenester som Steam? 1 Lenke til kommentar
Santiano Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 (endret) Joda. Selfølgelig. Jeg tenker da mer på streaming tjenester. Trodde det var tydelig. Men nei, jeg vil heller ikke bare ha en generasjon med digitale butikker. Da jeg ikke har råd til å kjøpe hva som blir nesten 800 kroner for nye spill fremover på PS Store i Norge. Og om jeg har råd så får jeg vondt i magan av å betale så mye for et spill. Og fysiske spill går som regel ned i pris. Det gjør ikke PS Store på samme måte. Endret 2. oktober 2020 av Santiano Lenke til kommentar
johar76 Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 Det er lenge siden jeg betalte full pris for AAA-titler.De kommer gjerne på tilbud etter noen måneder og ofte til 60-80% rabatt rundt ett år. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå