Medrakil Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Jeg har en 10GB system partisjon C:, og nå fikk jeg advarsel om at det var lite plass igjen. Tok en kikk og det viste seg at C:\Documents and Settings\Martin\Local Settings\Temp tok opp halvparten (!) av partisjonen. Det ser ut som om den bare inneholder gamle midlertidige filer som har hopet seg opp, men for å være sikker tenkte jeg jeg skulle spørre her først; kan jeg slette innholdet i denne mappen trygt? Endret 3. januar 2004 av Medrakil Lenke til kommentar
TCi Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Ja, det er helt trygt. Den mappen er fungerer akkurat som c:\windows\temp Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Ok. Men kom til å tenke på en ting - vil mine halvferdige BitTorrent downloads forsvinne? EDIT: Nei det blir vel lagret i målmappen etterhvert.... Endret 3. januar 2004 av Medrakil Lenke til kommentar
TCi Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Ok. Men kom til å tenke på en ting - vil mine halvferdige BitTorrent downloads forsvinne? Det vet jeg ikke. Du må nesten sjekke mappen og se om du finner filer som hører til programmet. Kanskje du finner opplysninger om det i readme-filen til BitTorrent... Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) *ka-chonk* And once again, they had free disk space... EDIT: Takk for hjelpen, btw Endret 3. januar 2004 av Medrakil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå