The Jackal Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 NoiseControl Fulltower, støydempet NC2016 NoiseControl strømforsyning,370W,ATX12V NC1898 Thermaltake CPU kjøler, "Silent Viking" A1239C 2 stk Enermax vifte, 67m³/time, 14-32 dB(A) UC8FAB - m/regulerbar motstand 4 stk ATA66/100 IDE-kabel, 90cm, rund, sort LARK90BB 2 stk Noise-Control drevramme, "NoVibes" NC1254 - Leveres u/vifte Vil dette skape en stillegående godt kjølig maskin? Noen bedre forslag? Lenke til kommentar
house Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 vil nok bli litt stillere.. Housey Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Dyrt blir det, men er det verdt pengene? Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 7. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2002 Om det er verdt det? Ikke vet jeg, skal bare ha en maskin som jeg kan legge under hodeputa uten å høre den, og samtidig skal den være kjølig. Er egentlig derfor jeg spør "dere". Finnes det noe bedre, bortsett fra vannkjøling kanskje (det er uansett uaktuelt), og hva er det eventuelt. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Neida, det ser bra ut detta.. Men hva skal du med 4 ide kabler? har du mange disker eller ? Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 7. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2002 Heh....harddiskene står på hver sin IDE-kanal på RAID'en, og CD-brenner og CD-ROM står på hver sin IDE-kanal. Per i dag er det et helvetes rot i kassa grunnet disse. Har forresten en IDE-kabel (er det ikke det?) fra Live!Drive til lydkortet....blir en kabel til da...pluss floppy seffern. Har i tillegg planer om en WD 120GB JB harddisk som jeg skal bruke FTP-serveren min. velvel...da økte vi antall flatkabler til 6. Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Hei hei, Du kan istedenfor kjøpe pentium, da vil det gå litt stillere kjøpe skøyteledning til monitor og mus/tastatur, og sette maskina i et annet rom eller i et skap langt vekke. Så får du tak ei gammel 486-maskin som du kjører uten vifter, og setter cd-rommene inn i. Kjør nettverk => exit støy. Eller du kan kjøre vannkjøling med ei vannbøtte istedenfor radiator og vifte. mvh Are-Harald. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå