JKJK Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Jeg kunne tenkt meg å få hendene på SDK til nokia 3310 & 3330. Har funnet flere nokia-sdk'er på nettet, men ikke for disse telefonene. Noen som vet hvor jeg kan lete? Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 *kremt*, hva er en SDK? Lenke til kommentar
beh Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Software Delvelopment Kit, men siden det ikke er mulig å legge inn egne programmer på verken 3310 eller 3330 tviler jeg på at det finnes (lovelig) tilgjengelig. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Software Delvelopment Kit, men siden det ikke er mulig å legge inn egne programmer på verken 3310 eller 3330 tviler jeg på at det finnes (lovelig) tilgjengelig. man kan jo GLATT legge inn egen software med en datakabel, og disse kablene er IKKE ulovlige. Har jo selv en hardcore-modda versjon av softwaren på min 3310 inne, men kunne tenkt meg å lage noe selv helt fra børjan av... i det minste prøve har også levert inn samme nokia for reparasjon på GARANTI uten at jeg mista garantien på at softwaren var modda. Mulig jeg hadde flaks, men det er sant. Endret 3. januar 2004 av DJ-JK Lenke til kommentar
beh Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Det er mulig du mente noe annet, men SDK'en til Nokia får du aldri. Men siden en mobiltelefon inneholder en radiosender og du mekker med programvaren som styrer telefonen, skulle du rent hypotetsisk kunne tape en rettsak. Det er få land som er mer restriktive når det gjelder bruk av radiosendere enn Polen, Norge og Sverige. De modefiseringene jeg har sett av SW på 33XX serien har bare vært enkle hex modefiseringer, men det var jo en stund siden jeg drev med sånnt. Den asiatiske firmwaren (fastvare hadde fler spill etc. På 3210 kunne man jo enkelt lodde in en vibrator og patche firmwaren så den fungerte som den skulle også. Hvis det er en uoffisiell versjon av SDKen du er ute etter så er nok p2p det riktige stedet å lete. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 var ikke klar over at det var så strict med SDK på nokiatelefoner.. har funnet flere (sikkert uoffisielle) for andre telefoner (nokia) som sagt. Får vel lete i "undergrunnen" da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå