Harald Brombach (digi.no) Skrevet 24. september 2020 Del Skrevet 24. september 2020 Microsoft planlegger ny Office-utgave uten abonnement. Nye serverprodukter blir derimot abonnementbaserte Lenke til kommentar
Gjest MKII Skrevet 24. september 2020 Del Skrevet 24. september 2020 "...fortsatt vil fungere dersom brukeren utvider den tilsvarende dette: «[email protected]»." Har inntrykk av at dette blokkeres av flere tjenester når jeg forsøker dette med Gmail: Har fått feilmeldinger flere ganger og har opplevd å blitt nektet å få godtatt e-postadressen når jeg har gjort dette. Lenke til kommentar
Abel46 Skrevet 26. september 2020 Del Skrevet 26. september 2020 Du tror vel ikke at Google lar deg gjøre noe som begrenser deres mulighet for å tjene penger på annonser? Lenke til kommentar
Gjest MKII Skrevet 30. september 2020 Del Skrevet 30. september 2020 On 9/26/2020 at 10:25 AM, Abel46 said: Du tror vel ikke at Google lar deg gjøre noe som begrenser deres mulighet for å tjene penger på annonser? Antar den kommentaren var til meg? Men jeg lurer i så fall VELDIG på hvordan du får "flere tjenester" til å bli Google... Og det er jo Gmail som har denne funksjonaliteten, så hvorfor skulle Google legge inn denne funksjonaliteten for så i følge deg blokkere for den...??? Lenke til kommentar
Sandormen Skrevet 30. september 2020 Del Skrevet 30. september 2020 Gjest MKII skrev (10 timer siden): Antar den kommentaren var til meg? Men jeg lurer i så fall VELDIG på hvordan du får "flere tjenester" til å bli Google... Og det er jo Gmail som har denne funksjonaliteten, så hvorfor skulle Google legge inn denne funksjonaliteten for så i følge deg blokkere for den...??? Det kan være at andre de andre tjenestene du ønsker å bruke ikke har støtte for ‘+’-funkjonalitet? -Jeg aner det faktisk ikke, men kan godt forestille meg at den funksjonen ikke støttes av mange tjenester. Det behøver ikke være googles feil. Lenke til kommentar
Gjest MKII Skrevet 30. september 2020 Del Skrevet 30. september 2020 (endret) Jeg har heller ikke på noen måte klandret Google for at "flere tjenester", som fortsatt IKKE betyr Google sperrer for/ikke støtter som du skriver den funksjonaliteten... Endret 30. september 2020 av Gjest MKII Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå