unicorndeath Skrevet 24. september 2020 Del Skrevet 24. september 2020 Jeg driver å leter etter ett nytt kabinett, har saumfart diverse sider uten å finne det jeg er på utkikk etter. Det viftesystemet som jeg ønsker er 3 x 140 mm i front, 1 x 140 mm bak, 2 x 140 mm i bunn, 2 x 140 mm i topp, aller helst bør det være mesh i fronten også. Er dette utopi eller fins det ett kabinett der ute som samsvarer med mine ønsker ? Lenke til kommentar
Emsal Skrevet 24. september 2020 Del Skrevet 24. september 2020 5 hours ago, unicorndeath said: Jeg driver å leter etter ett nytt kabinett, har saumfart diverse sider uten å finne det jeg er på utkikk etter. Det viftesystemet som jeg ønsker er 3 x 140 mm i front, 1 x 140 mm bak, 2 x 140 mm i bunn, 2 x 140 mm i topp, aller helst bør det være mesh i fronten også. Er dette utopi eller fins det ett kabinett der ute som samsvarer med mine ønsker ? https://www.komplett.no/product/1149439/datautstyr/pc-komponenter/kabinetterbarebone/big-tower/fractal-design-define-7-xl-big-tower-sort#productinfo 1 Lenke til kommentar
unicorndeath Skrevet 24. september 2020 Forfatter Del Skrevet 24. september 2020 Godt forslag, men tenkte mer i mid tower segment, jeg har ett Matx kort. Lenke til kommentar
Emsal Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 21 hours ago, unicorndeath said: Godt forslag, men tenkte mer i mid tower segment, jeg har ett Matx kort. Du vil ha 3x140mm vifter i front, dette utgjør 42cm bare i vifter + psu og ramme. Du kan spare litt i høyden hvis du kjøper er kabinett hvor psu er bak hovedkortet (cube). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå