Nicklas Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Hei Jeg har nettopp laget meg en liten hjemmeside Her Og jeg lurer på hva dere synes om den,om det er noe jeg bør ta bort eller endre på osv. Håper på mange seriøse svar snarest Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Banneret passer ikke Svart er sjelden en god farge Utbytting av musemarkør liker vi ikke! Hva med å validere siden din? Standard tabellrammer er fy Bruk valign="top" i tabellene dine Lag et kontaktskjema (personlig gidder jeg sjelden å kontakte noen hvis det ikke er et kontaktskjema) Jeg trenger _ikke_ å få vite hva ip'en min er Hvor mange besøkende som har vært på siden din er totalt uintressant For å være en smule kjip så kan jeg si "Start _helt_ på nytt". Ja, jeg er litt kjip, så jeg sier det. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Hmm, fjern iallefall den ekle cursor greia - la musepeikeren vere _standard_! Banneren passa dårlig inn på sida, og eg har ikkje akkurat masse til overs for standard borders. Fint oppsett though! Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Fjern den tingen som følger musepekeren nuh! Litt merkelig banner med noe uleselig skrift. Blått mot svart? Litt rotete. I og for seg ett pent oppsett, men ikke av det originale eller kreative. Lenke til kommentar
OfficerJ Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Takk PT for at du sa alt jeg skulle si! Men en ting til, siden ser rett og slett rotete ut! Ser ut som de bare er hevet inn noe her og der, og som PT sa: "Start _helt_ på nytt". Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) oki... Takk for mange gode svar, jeg skal prøve å få endret på det dere sa snarest mulig Hmm, hva er validere ? Hva skjer hvis jeg skriver inn siden min på den linken du ga meg PT ? Endret 3. januar 2004 av Nicklas Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Den sjekker koden din. Sjekker alle feil du har gjort. DanielP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå