vonGrepa Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Heisan. Lurer fælt på om jeg skal kjøpe meg en KISS DP500 DVD spiller med støtte for divx og xvid ++ Den har bla. ethernet slik at man kan koble mot internett for updateringer og webradio i tillegg til streaming av filmer fra HD på pc Er det noen her som har erfaringer med denne spilleren? /vonGrepa Lenke til kommentar
Errae Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 meget god spiller! anbefales på det sterkeste" Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) 2200 på siba, 2500 på spaceworld (iallefall på kvadrat), til sammenlikning mpx. no sko ha 2200 de oxo jeg kjøpte den igår, og jeg kan bare si en ting, fy F så bra dings... tråden min om den Endret 3. januar 2004 av MrLee Lenke til kommentar
larsstie Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Hei..... Bare en ting å si Kjøp Den...... Dritbra maskin.......beste kjøpet jeg noen gang har gjort, en del ting å sette seg inn i, men da bruker du bare Kiss sitt forum som er meget bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå