Alte-to Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Lurte på om noen vet om det er YYYY-MM-DD eller YYYY-DD-MM ??? (klipp&lim'et er tatt fra konto'n min hos Komplett.no, under åpen ordre) *** 1 Stk 120304 PowerColor Radeon 9800 PRO 128MB DDR AGP, ATI 9800PRO, DVI-I, TV-Out, Retail (2) 2003-12-29 Kommer inn: 2004-01-02 *** Håpert noen svarer, da jeg sletter ordren ASAP hvis det er YYYY-DD-MM ...og det er snakk om 11k+ :/ Lenke til kommentar
johanf Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Det er YYYY-MM-DD. _ johanf Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) Det er YYYY-MM-DD. _ johanf Kan bekrefte dette 100%. Dersom du ser litt på datoene så er det vell bare 12 mnd i året, ikke 19 og 25. Endret 2. januar 2004 av John Kr Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Tenkte ikke SÅ lang... men ble litt forvirra av 04.01.02 ...det er jo USA stuk over denn Lenke til kommentar
CIder Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Venter også på dette kortet. Sa de skulle sende det på Fredag. Nå står det som "må skaffes" (10 dager). Noen andre som vet noe om dette?. Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Nei, beklager! fjerna korte fra ordren. får håpe resten kommer ASAP! venter DESP. på 2xWD raptor Lenke til kommentar
CIder Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Okei. Hmmm.... what to do.... Får vel bare vente å se da Lenke til kommentar
Mr-Smith Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 sorry å skuffe deg, men om du ser på det powercolor kortet igjen så står der nå må skaffes (10 dager). Har selv bestilt r9800pro kort fra komplett, først bestilte jeg et sapphire r9800pro 128mb som hadde leveringsdato 31.12.03. etter et par dager så ble datoen endret til 31.01.04. Avbestilte dette og bestilte et powercolor istede (lev. data 02.01.04), men dagen etter ble dette endret til må bestilles (10 dager) Endte med at jeg ikke stoler så mye mer på det systemet til komplett, fra nå av tar jeg ikke meg bryet med å bestille før de har ting på lager...... ps. ingen webshopper har r9800pro 128mb på lager (ivertfall ingen med fornuftige priser) Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Hvis det stod 02.01.2004 når du bestilte, så får du av den forsendelsen. Det er nå tomt med kort fra denne leveransen og det er nå 10 dager til neste (minst). Avbestiller du nå, så blir en annen gutt lykkelig.. Dette gjelder jo over hele linja uansett om det er PS Data, Komplett, MPX osv. Endret 4. januar 2004 av TomasK Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Enig med TomasK. Jeg bestilte en PSU for en stund tilbake, og det sto en dato. Når denne datoen var forbi, sto det ny dato en måned frem i tid. Pokkern også, tenkte jeg, men jeg ville ha akkurat den PSUen (silent series, veldig bra sak). Men dagen etter ringte en postmann på døren her med PSUen min. Så den NYE datoen er nok mest sannsynlig NESTE leveranse, mens din leveranse allerede er kommet og klar for pakking. Lenke til kommentar
Abbern Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Jeg fikk en pc til jul i 2002 (komplett). Det sto at alle delene skulle komme 13 desember. 13 desember ble imidlertid til langt uti februar. De er veldig treige hvis de vil. Lenke til kommentar
Insomnis Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Kan bekrefte at selv om det står en dato på ordren så skal man ikke stole på den, prøvde å få tak i en dvd brenner for litt over 1 år siden, og dato ble hele tiden flyttet fremover. Og varen kom aldri før den ble avbestilt over 1.5 mnd etter bestilling. I tillegg var det en på forumet her som påsto å hadde bestilt varen etter at jeg hadde bestilt og han hadde allerede mottatt den. Vel, varen ble bestilt på multicom når den var avbestilt, og dukket opp 2 dager senere, raskere enn komplett noen gang har klart å levere. Har selv dårlig erfaring med levering fra komplett ved flere anledninger, og det kjipeste eks. en kompis og jeg som bor på samme postadresse bestilte omtrent de samme varene (som var på lager) på samme dag, min ordre sto fortsatt i plukkeliste når hans var levert! Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 To ting kan skje: De får ikke varene fra produsenten, eller de reserverer vekk hele lageret før det kommer på lager i det hele tatt. Ingen av delene kan komplett gjøre særlig mye med, og begge tilfellene skaper forvirring på lagerstatusen. Lenke til kommentar
CIder Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Tja,er ganske nær ved å avbestille nå.Men tror jeg avventer til imorn å ringer for og dobbelt-sjekke. Ser at MPX har Sapphire sitt kort inne (5+) men de skal jo ha 3399,- Altså 700,- mere enn komplett. Irriterende at det skal være så store prisforskjeller.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå