Knofle Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Okei.... Denna topicen er HELT ubrukelig... det er derfor den er her..... Post De VÆRSTE UBRUKELIGE pc gadgetsa du kan finne..... Her er mine Koffeinsåpe, Usbvifte, ogFizz Keeper... Disse mener jeg er TOTALT ubrukelige.... er det noen som har noen fler? Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Hva med totalt ubrukelige poster? Ganske unødvendige de òg ? Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) negativ.... jeg kjeder meg EDIT: det er på løst og fast er det ikke? det er datarelatert! HVA ER PROBLEMET DITT?!??!?!! skjønner deg.... Endret 2. januar 2004 av BurTMastA Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 skjønner ikkje heilt kva dette har med overklokking å gjere. Ei slik USB vifte kan være kjekt på ein varm sommerdag...kaffegreien..nope, fizz keeper; dersom den virker så kan det være greit Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) ok.... ubrukelig tråd.. jeg tar 3 hint.... går å legger meg isteden.... tror ikke det er så lurt av meg å være oppe så lenge EDIT: btw.... hva har egentlig casemodding med overklokking å gjøre?..... dette er på løst og fast.... Endret 3. januar 2004 av BurTMastA Lenke til kommentar
e_rik Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Koffeinsåpe hadde jo vært noe og had på lan når man skal være lenge oppe Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 ja... fordi man er 100% sikker på at folk vasker seg på LAN liksom, (ok kanske på TG og slike LAN som varer i en uka da).... Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 BurTMastA: Virker den USB-vifta bra? Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Har ikke peiling Lenke til kommentar
Colapant Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 BurTMastA: Virker den USB-vifta bra? Fungerer meget bra... Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Den der turtelleren til cpu Lenke til kommentar
Homme Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 fizz kepper er jo kjempe kjek da Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 BurTMastA: Virker den USB-vifta bra? Fungerer meget bra... Enig, er kjempe fornøyd med den, bruker den på både meg selv og skjermen min (som har den uvanen av å bli VELDIG varm) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå