Odd R. Valmot Skrevet 23. september 2020 Del Skrevet 23. september 2020 Samsung lanserer konkurrent til Iphone SE - med 5G Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 23. september 2020 Del Skrevet 23. september 2020 Så vil denne endelig ikke ha helt elendig batteritid? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 23. september 2020 Del Skrevet 23. september 2020 hekomo skrev (2 timer siden): Så vil denne endelig ikke ha helt elendig batteritid? ? Hva tilfører du denne tråden? Ingenting slik innlegget ditt står nå. En ting som flere nettsider ser ut til å feilinformere om er eSIM-støtte, såvidt jeg vet kommer ikke denne modellen med eSIM-støtte, ikke at det er så viktig heller siden telefonen har to SIM-spor og så langt har ingen norske operatører gått i retning av eSIM som førstevalg på primærabonnementene. 1 Lenke til kommentar
3FKY9EYR Skrevet 24. september 2020 Del Skrevet 24. september 2020 eSIM skulle vært et krav fra konkurransemyndighetene for nye mobiler + at de har en ekstra SIM-slot. Da hadde kampen om kundene virkelig blitt skjerpet. De store operatørene er ikke interessert i det. Lenke til kommentar
Svein E. Olsvik Skrevet 24. september 2020 Del Skrevet 24. september 2020 Apple og Samsung retter seg mot forskjellige markedssegmenter. Lenke til kommentar
Dr.B Skrevet 24. september 2020 Del Skrevet 24. september 2020 Svein E. Olsvik skrev (2 timer siden): Apple og Samsung retter seg mot forskjellige markedssegmenter. Spenstig påstand. Nå er jeg spent på hva du legger i den. Lenke til kommentar
Per Magus Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 Dr. Bombay skrev (20 timer siden): Spenstig påstand. Nå er jeg spent på hva du legger i den. . Det trodde jeg faktisk var ganske opplagt – det har vært slik i mange år: Apple passer for de som gjerne betaler litt ekstra for å få en barnevakt som passer på dem. Samsung (Android) retter seg mot de som ønsker mer frihet, større konkurranse og uten beskyttelse mot egne tabber. . Lenke til kommentar
Svein E. Olsvik Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 Takk for konstruktiv tilbakemelding som klarere enn forventet underbygger og eksemplifiserer mitt synspunkt. Lenke til kommentar
Per Magus Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 Svein E. Olsvik skrev (15 minutter siden): Takk for konstruktiv tilbakemelding som klarere enn forventet underbygger og eksemplifiserer mitt synspunkt. Ingen årsak, bare hyggelig å kunne være til hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå