crapgame Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 har fått meg en viftestyring og skal nå feste på temp sensorene, men hvordan skal jeg feste de og hvor bør jeg feste de sånn at de måler riktig og ikke blir skadet? Takker for alle svar Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Hva ønsker du å måle? CPU/HD/Romtemp/GPU/PSU osv. Jeg har festet en temp sensor på HD. Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 en på cpu, en på gpu, en på hdd og en på case Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Nå har jeg ikke allverdens erfaring med dette, men.... Det er svært enkelt å feste sensor til HD, bruk skruehullene/festehullene til å feste sensoren i. Bruke skrue og skive. Når det gjelder CPU/GPU så er saken "litt" verre. Her vil du ikke kunne komme til selve kjernen. Du må feste sensorene til kjøleribbene. Finn et egnet punkt og "lim/fest" de med et ledende materiale. Kabinett temp måler du bak og lengst mulig oppe. Her blir det varmest. Håper du får noe bedre forklaring her i denne tråden på hva du skal bruke til å feste sensoren til CPU/GPU. Lenke til kommentar
douwd Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Hvilke viftestyring er det snakk om, og hvilken cpu ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå