jols3n Skrevet 23. september 2020 Del Skrevet 23. september 2020 Hei Jeg har lyst på et regneark hvor jeg kan føre opp aksjene mine, men med begrensende kunnskaper om regneark så ble det litt tungvint. Er det noen som har et mal, eller kan hjelpe meg å lage et ? Det er en del transaksjoner ila en måned, så og sitte der å plotte inn pluss minus på hver eneste rad og kolonne blir tungvint. Går vel ant å markere et større felt og sette på noen regler? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 24. september 2020 Del Skrevet 24. september 2020 (endret) Ikke mitt, men lettere modifisert av meg. Det er laget i Google Sheets. Du skal kun legge inn tall i gule felt og velge "type" "Ikke gule"-felt er formler. Kun handler i samme valuta. Endret 24. september 2020 av mobile999 Lenke til kommentar
jols3n Skrevet 24. september 2020 Forfatter Del Skrevet 24. september 2020 mobile999 skrev (2 timer siden): Ikke mitt, men lettere modifisert av meg. Det er laget i Google Sheets. Du skal kun legge inn tall i gule felt og velge "type" "Ikke gule"-felt er formler. Kun handler i samme valuta. Stock Portfolio Tracking.xlsx 1 MB · 3 Nedlastninger Takk for den! Prøvd litt kjapt her nå, men ser ut som noe jeg kan bruke Lenke til kommentar
jols3n Skrevet 25. september 2020 Forfatter Del Skrevet 25. september 2020 mobile999 skrev (16 timer siden): Ikke mitt, men lettere modifisert av meg. Det er laget i Google Sheets. Du skal kun legge inn tall i gule felt og velge "type" "Ikke gule"-felt er formler. Kun handler i samme valuta. Må spørre... Den fanger ikke opp ticker fra norske markeder eller? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 GoogleFinance funksjonen "does not support most international exchanges". Det skal være mulig å lage noe som gjør at kursen fra oslo børs kommer inn i regnearket. Skal prøve meg på det i løpet av helgen. Lenke til kommentar
jols3n Skrevet 25. september 2020 Forfatter Del Skrevet 25. september 2020 mobile999 skrev (7 timer siden): GoogleFinance funksjonen "does not support most international exchanges". Det skal være mulig å lage noe som gjør at kursen fra oslo børs kommer inn i regnearket. Skal prøve meg på det i løpet av helgen. Jeg fant nok ut av det, men en må skrive noen rare "koder" istedenfor selve tickernavnet. Så blir vanskelig å henge med hvilke aksjer det faktisk er snakk om. Dessuten må også valutaen endres fra dollar til NOK. F.eks ticker NEL blir FRA:D7G Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 D7G er NEL sin ticker på Frankfurt børsen. Det er altså i euro. Lenke til kommentar
jols3n Skrevet 25. september 2020 Forfatter Del Skrevet 25. september 2020 mobile999 skrev (4 minutter siden): D7G er NEL sin ticker på Frankfurt børsen. Det er altså i euro. Ååh... Jeg som trodde jeg kom med et kløktig svar... Da får vi forske videre da skjønner jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå