Gå til innhold

Magnetisk lås

Anbefalte innlegg

Hei alle smarte!

Eg veit ikkje om eg har komme på rett plass, men.. Eg treng litt hjelp. Eg har egentleg null peiling på kva eg gjer, men ein må starte ein plass! Eg ønsker å lage eit automatisk fôringsystem for hest. Og då skal eg bruke ein timer som skal åpne ein magnetlås ein gong annan kvar time. Altså blir det 12 ulike låsar som skal oppnast i løpet av eit døgn. Eg ser for meg at eg må ha ein slags teller med 12(24?) porter som teller opp til 12, der alle magnetlåsane koblast til til og bestemmer kva for lås som skal oppnas, og at den koblast til timeren igjen. 

Nokon som skjønnar kva eg meiner og kan hjelpe meg? Skal sjå om eg kan legge ved eit bilde av magnetlåsen eg skal bruke, hvis det hjelper. ☺️

Helene

Screenshot_20200923-084105.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Fant denne tråden i dag, har flyttet den til en bedre plass på forumet.
Hvis man har litt kompetanse med å bygge elektronikk og programmere så kan det brukes en Arduino (pluss noe mer), det er relativt rimelig. På slike prosjekter er det den mekaniske sammenstillingen som er mest krevende.
En annen løsning er timer releer. Eller en PLS. Men det krever også kompetanse for å settes sammen, og vil bli vesentlig dyrere.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...