Gå til innhold

Angreskjema Talkmore


Anbefalte innlegg

Hei, vi bestilte ny mobil på talkmore nettbutikk men ombestemte oss og når mobilen kom sendte vi den via Posten med angreskjema til Talkmore. Dette skjedde i måned mars, det er en del måneder siden nå men problemet er uløselig for oss så trenger hjelp fra dere hvis dere har hatt en slik opplevelse.

Problemet er at vi mistet kollinummer fra Posten så det var umulig å spore den. Når vi ringte Talkmore nettbutikk, svarer de at de ikke har fått den og de er nødt til å få en sporenummer. Dermed er vi nødt til å betale 11000kr for en mobil som vi ikke har i hånden. 

 

Hva kan vi gjøre for å slippe å betale for en mobil som vi fysisk ikke har? Har spurt Posten om de kunne finne kvitteringen uten hell. 

Talkmore sitt svar var at siden det er corona tiden, kan det være at de er forsinket med å sjekke varene de har fått, imens er vi nødt til å betale for den. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sitat

Når vi ringte Talkmore nettbutikk, svarer de at de ikke har fått den og de er nødt til å få en sporenummer. Dermed er vi nødt til å betale 11000kr for en mobil som vi ikke har i hånden. 

Normalsett vertfall gir bedriften ut sporingsnummer (sendingsetikett) for å ungå problemer, men hvis det slik du har betalt det, burde du ha lagt med kvittering, er vanskelig  å komme unna, desverre uten bevis, men de kan jo si mobilen er skadet hvis de finner den. Så alikevell en risiko. Men tror vel ikke større seriøse bedrifter bruker tid på slike ting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...