Lurer1234 Skrevet 22. september 2020 Del Skrevet 22. september 2020 Hei. Lurte på en ting. Dama ser på andre mannerumpe og foran, så har vi pratet om dette og for min del gjør ikke det noe men hva tenker dere andre jenter/damer om dette? Tenner henne på det eller er det bare nysgjerrighet? Lenke til kommentar
nacario Skrevet 22. september 2020 Del Skrevet 22. september 2020 Damer er som menn og andre mennesker, alle tenner på sitt 2 Lenke til kommentar
Lakrisen Skrevet 22. september 2020 Del Skrevet 22. september 2020 Hva dama di tenner på vet jeg ikke, men..... 1 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 22. september 2020 Del Skrevet 22. september 2020 Lurer1234 skrev (7 timer siden): Hei. Lurte på en ting. Dama ser på andre mannerumpe og foran, så har vi pratet om dette og for min del gjør ikke det noe men hva tenker dere andre jenter/damer om dette? Tenner henne på det eller er det bare nysgjerrighet? De liker det. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 23. september 2020 Del Skrevet 23. september 2020 Både menn og kvinner liker å se + ta på rumper, men gjelder selvsagt ikke alle. Noen er mer opptatt av denne kroppsdelen enn andre. For kvinner og mannerumper så handler det nok også litt om bevegelser i senga. Til alle menn, prøv å gjør "jukke" bevegelser slik som man gjør under penetrasjons sex. Bruker du rumpemusklene da? Yupp! Så for kvinner så kan en stram rumpe indikere på at mannen er effektiv på "The old in out" (yupp, Clockwork orange referanse) bevegelser. Lenke til kommentar
Gjest e288b...ff7 Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Noen er også mer fascinert av forsiden. Den lille åpne trekanten som vises når en dame har tights eller stramme jeans på seg...herlig Anonymous poster hash: e288b...ff7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg