speed-man Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) Jeg kom på at jeg hadde n xbox stående i dag å tenke jeg skulle få den inn i nettverket mitt.....men hvordan i h****** gjør jeg det...... -trenger jeg noe (annet en xbox og nettverkskabler selfølgelig) Endret 2. januar 2004 av speed-man Lenke til kommentar
netrom21 Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Regner med at du vet at den må være chippet, så bortsett fra det så trenger du egentlig bare et ftp program for å kommunisere med den. Det lar seg ikke gjøre å koble x-box'en i nettverk som en vanlig pc, og få tilgang til den på mine nettverksteder osv. Det skal gå an å mappe de forskjellige partisjonene på xbox'en, men jeg har aldri prøvd det. Lenke til kommentar
hhhmmm Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 hvorfor vil du ha xboxen i nettverket forresten ? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) hvorfor vil du ha xboxen i nettverket forresten ? Et par årsaker kan være: 1. Internett tilgang (kan selvf. også oppnås uten å blande den inn i LAN) 2. Tilgang til å streame egne DVD backup-images fra pc og inn på HDD på xbox osv... Endret 3. januar 2004 av Theo343 Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 MEN: Er det noen som vet om det finnes en trådløst adapter (b eller g) til Xbox? Jeg kan jo ikke ha kabler slengende overalt! Finnes det? Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Jeg kom på at jeg hadde n xbox stående i dag å tenke jeg skulle få den inn i nettverket mitt.....men hvordan i h****** gjør jeg det...... -trenger jeg noe (annet en xbox og nettverkskabler selfølgelig) Du trenger at den er moddet, enten med Chip eller Flash. Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 MEN: Er det noen som vet om det finnes en trådløst adapter (b eller g) til Xbox? Jeg kan jo ikke ha kabler slengende overalt! Finnes det? Jepp, det finnes. Har ikke sett det i noen sjappe i norge men, i utlandet kan det skaffes. Google "xbox wireless" Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Du finner trådløse game punkter i norge og, mpx fører f.eks dette. Både fra d-link og linksys hvis jeg husker ritkig Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Stemmer det denne eller denne Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Stemmer det denne eller denne Meget spennende! Kan disse enhetene kobles til enb hub/switch slik at alt utstyr som da igjen kobles til denne switchen får tilgang til den trådløse forbindelsen? Eller støtte de kun 1 MAC adresse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå