DeviantFractal Skrevet 22. september 2020 Del Skrevet 22. september 2020 JarleGutt skrev (1 minutt siden): ehhh er jeg dum eller er dette hakkende feil?!? XBOX Series X all access i USA betyr at du IKKE kjøper konsollet, du betaler det ned på avbetaling over en viss periode INKLUDERT XBOX Pass Ultiamte. Kjøpe XBOX + All Access er enten feil skrevet eller HELT rablende feil. Er det ment XBOX + Xbox Pass Ultimate?! Les på nytt ? Totalpris er 8469 / 24 = 354 pr. måned. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 22. september 2020 Del Skrevet 22. september 2020 JarleGutt skrev (Akkurat nå): ehhh er jeg dum eller er dette hakkende feil?!? XBOX Series X all access i USA betyr at du IKKE kjøper konsollet, du betaler det ned på avbetaling over en viss periode INKLUDERT XBOX Pass Ultiamte. Kjøpe XBOX + All Access er enten feil skrevet eller HELT rablende feil. Er det ment XBOX + Xbox Pass Ultimate?! Du betaler 354kr/mnd i 24mnd for konsoll + Ulitmate game pass. Etter 24 mnd eier du konsollen, men må fortsette å betale for game pass om du fortsatt vil ha det. De prøver bare å få frem at det er den samme prisen som å kjøpe produktene uten delbetaling. En fordel med dette er at du er sikret prisen på ulitmate pass i 24mnd. Mye mulig den stiger etter hvert nå som det blir en bedre og bedre tjeneste. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 22. september 2020 Del Skrevet 22. september 2020 (endret) gikk innom Elkjøp butikk, men fikk ikke bestilt. Kredittsjekk ble ikke godkjent. gjennom Ressurs Bank vist Elkjøp sjekket hos sine egne kreditt tilbydere og jeg gikk gjennom hos alle Men da ikke Ressurs Bank som microsoft bruker. Elkjøp ringte og jeg ringte dem, men fikk ingen svar på hvorfor det ble avslag. Bare noe om "strengere regler etter Covi19" ...... Det er 0 grunnlag for meg å bli avvist der og sitter nå uten all access . aldri hatt anmerkninger eller noe som helst. Microsoft har tabbet seg ut med å bruke Resurs bank Spoiler Spoiler Endret 22. september 2020 av kewell79 Lenke til kommentar
Elno Skrevet 22. september 2020 Del Skrevet 22. september 2020 Fikk heller ikke godkjent kredittsjekk av Ressursbank når jeg skulle bestille All Accsess. Jeg har nettopp blitt kredittsjekket og godkjent med god kredittscore når jeg kjøpte mobil nylig. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 22. september 2020 Del Skrevet 22. september 2020 (endret) Svar til @Magnus Rydningen Det var også gjennom ressursbank ja, så var kredittsjekk på den også. litt rart å ha kredittsjekk på så lave beløper eller? Er kanskje lovfestet? Endret 22. september 2020 av Jakobk Lenke til kommentar
kaje Skrevet 22. september 2020 Del Skrevet 22. september 2020 Ikke rart med kredittsjekk på så lave beløp, men veldig rart med avslag på så lave beløp.. med mindre man har betalingsanmerkninger og/eller null i inntekt burde det ikke være noe problem. Har dog hørt mye dårlig om ressurs bank før så er ikke overrasket. 1 Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 22. september 2020 Del Skrevet 22. september 2020 0 anmerkinger og full jobb. avslag... det er piss dårlig Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 22. september 2020 Del Skrevet 22. september 2020 kaje skrev (6 minutter siden): Ikke rart med kredittsjekk på så lave beløp, men veldig rart med avslag på så lave beløp.. med mindre man har betalingsanmerkninger og/eller null i inntekt burde det ikke være noe problem. Høres fornuftig ut Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 22. september 2020 Del Skrevet 22. september 2020 kewell79 skrev (22 minutter siden): 0 anmerkinger og full jobb. avslag... det er piss dårlig Lurer på om det hjelper for oss å prøve igjen imorgen. Kanskje det var noe teknisk feil med Resurs Bank idag Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 22. september 2020 Del Skrevet 22. september 2020 tja.. tviler Ringte Ressurs Bank og fikk beskjed om når det var avslag, var ingenting å få gjort. Bare et vagt svar på "ressurs bank" har andre krav enn feks Santander. At jeg/vi har 0 anmerkinger + full jobb osv hjalp ikke en dritt Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 22. september 2020 Del Skrevet 22. september 2020 (endret) Hva er det de ser på da? jeg mener, om betalingshistorikk og inntekt er ok Endret 22. september 2020 av Jakobk Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 22. september 2020 Del Skrevet 22. september 2020 (endret) Lånet på rekkehuset vil jeg tro.... Men trenger jo bare en kreditt på under 9000 kr. Ikke flere hundre tusen det er snakk om Elkjøp tok en kreditt sjekk på Santander "kun for gøy",. der gikk jeg fint gjennom Endret 22. september 2020 av kewell79 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 22. september 2020 Del Skrevet 22. september 2020 (endret) Jakobk skrev (4 minutter siden): Hva er det de ser på da? jeg mener, om betalingshistorikk og inntekt er ok Ikke uvanlig å se på inntektshistorikk i form av tidligere årsinntekter. Ser på disse bekreftelsene man får i digiposten så får jeg opp registrert inntekt i 3-5 år avhengig av kredittselskap som gjør sjekken. Ser også på eksisterende gjeld og evt. pant (bil, bolig etc.) Endret 22. september 2020 av CaZpeR Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 22. september 2020 Del Skrevet 22. september 2020 Nå er det jo heller ikke noe å spare her.. Er det så viktig for dere å kjøpe på avbetaling? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 22. september 2020 Del Skrevet 22. september 2020 Mr. ve skrev (1 minutt siden): Nå er det jo heller ikke noe å spare her.. Er det så viktig for dere å kjøpe på avbetaling? Mange som vil benytte seg av gratis lån når det er tilgjengelig ? 3 Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 22. september 2020 Del Skrevet 22. september 2020 (endret) merker litt mindre når 354 kr går i måneden, enn å slå 5500 kr på bordet Og planen var Series x på all access og ps5 digital kontant til lansering Endret 22. september 2020 av kewell79 6 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 22. september 2020 Del Skrevet 22. september 2020 fra Ressurs bank: Sitat Hei, Takk for din henvendelse, og for at du kontakter oss i Resurs Bank. Grundkrav: Skal ha fylt 19 år Ingen betalingsanmerkninger Fast ansatt minimum 6 måneder Inntekt på minimum 120 000 kroner Norsk personnummer Folkeregistrert adresse i Norge Gyldig legitimasjon eller bank id Disse grunnkravene gjelder alle rammekreditter hos oss, det kan være individuelle forskjeller og strenge krav innført etter ny gjelds lov som kom i fjor sommer. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 22. september 2020 Del Skrevet 22. september 2020 (endret) Den derre All Access banken høres skummel ut. Sender sikkert faktura i posten med 2 dagers betalingsfrist og følger opp med gebyr på faenskapet rett etter. Kjenner skepsisen er stor en slik bank. Husk at de satser på at noen ikke betaler på rett dato og haier da inn renter og gebyrer med gaffel. Glad jeg bestilte dette med kontant betaling Endret 22. september 2020 av Mazeking 1 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 22. september 2020 Del Skrevet 22. september 2020 Burde gå an å sette opp e-faktura da 2 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 22. september 2020 Del Skrevet 22. september 2020 (endret) Mazeking skrev (9 minutter siden): Den derre All Access banken høres skummel ut. Sender sikkert faktura i posten med 2 dagers betalingsfrist og følger opp med gebyr på faenskapet rett etter. Kjenner skepsisen er stor en slik bank. Husk at de satser på at noen ikke betaler på rett dato og haier da inn renter og gebyrer med gaffel. Glad jeg bestilte dette med kontant betaling Nå er resurs bank en seriøs filial. Og loven krever 14 dagers betalingsfrist så det er svært forutsigbart. har handlet med dem tidligere og lagt avtalen til avtalegiro uten problemer. Ser for meg det samme her. snakk om å svartmale et selskap grunnløst. ble forøvrig informert om at Xbox all Access hadde 30 dager angrefrist fra resursbank gitt at varen ikke var betydelig brukt. Endret 22. september 2020 av CaZpeR 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå