Gå til innhold

amobil teste z600?

Anbefalte innlegg

noen som vet om amobil kommer til å teste z600? evt når? butikken jeg skal kjøpe den hos får den ikke inn før om 1uke lr.no.. kanskje de har testa den til da (?) har lest en 3-4 tester, men har liksom aldri sett noe terningkast. noen som har den som kan gi et terningkast ?

<timmi_d>

Endret av timmi_d
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det er en rå telefon rett å slett.. eneste minusene jeg har å gi den er at den har et for dårlig kamera for en så bra mobil, også er den litt treig på meldinger og menyene, men det er samme ******.. spillene er råe.. alt man kan gjøre er bra.. den er rett å slett fet. unngå andre telefoner, denne har alt til en rimeligere pris

Lenke til kommentar

kjøper min for 2400,- med djuice i neste uke.. det må jo være billig.. er ingen telefoner i samme klassen som er i nærheten av dette. gleder meg :)! kan z600 ta sånn 15 bilder på rad slik som e700? kanskje dette amobil mente da de skrev at den hadde "videofunksjon". kvaliteten på bildene er vel bra nok den, så et bilde som var tatt med samme oppløsning på e700 her om dagen, så veldig bra ut synes jeg. mulig at skjermen på den gjør at bildene ser bedre ut da..

<timmi_d>

Endret av timmi_d
Lenke til kommentar
Test av Z600 kommer, ja. Dessverre har ikke MPX fått telefonen inn på lager enda, men så snart den ankommer vil vi få bestilt bort ett eksemplar og to for testing.

Kommer det noen test av Siemens SX1 da?

Endret av ingar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...