MrMarbles Skrevet 22. september 2020 Del Skrevet 22. september 2020 Som tittelen sier, ønsker jeg et kabinett som har plass til denne: https://www.arctic.ac/en/Liquid-Freezer-II-360/ACFRE00068A i topp av kabinettet. Har i dag et Define R4 som jeg uansett tenkte å bytte ut. Lenke til kommentar
Emsal Skrevet 22. september 2020 Del Skrevet 22. september 2020 Hva er rimelig for deg? Rimelig for meg er alt under 2k. Hva er taket ditt? Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 22. september 2020 Forfatter Del Skrevet 22. september 2020 Emsal skrev (1 time siden): Hva er rimelig for deg? Rimelig for meg er alt under 2k. Hva er taket ditt? Tenker 1000-1200 er «rimelig». Setter pris på god funksjonalitet, men må ikke ha LED, glass etc Lenke til kommentar
Emsal Skrevet 22. september 2020 Del Skrevet 22. september 2020 46 minutes ago, MrMarbles said: Tenker 1000-1200 er «rimelig». Setter pris på god funksjonalitet, men må ikke ha LED, glass etc Er det noe spesiell grunn til at du vil ha radiatoren i toppen? Hvis du har den i front så vil den jo få frisk luft utenfra og holde CPU kjøligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå