Morten HS Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Hei! noen som har noen erfaringer med Mamoz? Er de til å stole på? Kjapp leveringstid, bra standar på produktene? noen? Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
ezzpen Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Jeg har ikke mye erfaring, men jeg har ihvertfall kjøpt min T610 fra Mamoz, og har nylig bestilt litt deler til parabol-anlegget. Den eneste ulempen er at bestillinger under 1000,- kan ta noe lengre tid (1-3 virkedager lengre enn pakker til over 1000,-). Jeg har betalt med VISA-kort, noe som gikk smertefritt. Så fra mitt ståsted så vil jeg kunne anbefale Mamoz. (Har vel og merke aldri hatt behov for retur, o.l.) Lenke til kommentar
AmaZe Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Hei! noen som har noen erfaringer med Mamoz? Er de til å stole på? Kjapp leveringstid, bra standar på produktene? noen? Takk for hjelpen! Mamoz er knall Har bestillt masse og fått gode priser til rett tid Mamoz er en av de beste webshopene Lenke til kommentar
Morten HS Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 Takk for svar!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå