Anathema Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Dette er aluversjonen, chieftec er i stål og veier over 10 kg så det kan jo stemme Must be it Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) *Sjekke hjemmesiden* EDIT: hvorfor har ingen tenkt på dette før ?! Endret 2. januar 2004 av Jarbra Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 Dette utviklet seg litt i retning chat, men jeg får jo svar på det jeg spør om... Hvis dette viser seg å veie mye mer enn det som står der, kan jeg da få pengene tilbake eller rabatt siden jeg ikke får det jeg betaler for ? Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) På siden står det 8.5kg, uten PSU! Altså hadde ingen rett ... EDIT: Skal IKKE sette i gang noen "vi var nærmest-konkurranse". Vil bare ha understreket at kabinettet ikke er så lett som enkelte skulle ha det til. Endret 2. januar 2004 av Jarbra Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 vel, det som veier åtte kilo er jo VM1000 dette er snakk om et VM2000 kabinett... the chase continues Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 vel, det som veier åtte kilo er jo VM1000 dette er snakk om et VM2000 kabinett... the chase continues herregud , må da være grenser på hvor mye de kan ta ut av deler på det kabbiset da... 4.0kg, ser for meg et vaklende pipestilk tower Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 Jeg har svaret : http://www.thermaltake.com/xaserCase/lanfire/vm2000a.htm Komplett hadde rett takker for alle svar Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Jeg tror det er på tide å innse at slaget er tapt. Takker for en saklig diskusjon. Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) på hjemmesiden står det 4kg!4kg Edit: to late.... Endret 2. januar 2004 av Hardfredd Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 Ja.. Vi greide det ihvertfall å holde det på et visst nivå i motsetning til en del andre diskusjoner på dette forumet som sklir litt ut... Er det noen som har erfaringer med dette kabinettet ? Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 på hjemmesiden står det 4kg!4kg Nederlaget er allerede innrømt. Du er litt sein Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) Vi greide det ihvertfall å holde det på et visst nivå i motsetning til en del andre diskusjoner på dette forumet som sklir litt ut... *Tar godt i hånden* EDIT: Ja, Jerix, den var vel litt tynn da Endret 2. januar 2004 av Jarbra Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Dere gutter trenger et par timer kjemi! Aluminium er mindre en halvparten så tungt som stål!!! Pluss at det er nesten like sterkt! Endret 3. januar 2004 av F-r-e-d-r-i-k Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 No e kabinettet kommet i hus, og etter å ha veid det så veide det rundt 4 kilo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå