Gå til innhold

ThermalTake

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lepont'en min veier 6.5 kg noe som er ekstremt lett...

*Host* Antec LANBOY veier drøyt 4 kg *host*

EDIT: En annen ulempe med kabinettet er at du automatisk blir et mobbeoffer :roll: Blinkende lys etc. gikk "ut" med leggvarmerne.

Endret av Jarbra
Lenke til kommentar

Vel, min gode mann. Hvis du syntes at 4 kg er tungt så bør du bytte ut datamusen med en manual. :thumbup:

Har faktisk tenkt å leke litt med det, dvs å lakkere det i de fargene jeg vil ha, men det er et annet prosjekt.

jeg vil bare vite om noen har kabinettet, og om noen har noen erfaringer, eventuelt hvorfor jeg blir mobbet hvis jeg kjøper det :roll:

Lenke til kommentar
Vel, min gode mann. Hvis du syntes at 4 kg er tungt så bør du bytte ut datamusen med en manual. :thumbup:

Har faktisk tenkt å leke litt med det, dvs å lakkere det i de fargene jeg vil ha, men det er et annet prosjekt.

jeg vil bare vite om noen har kabinettet, og om noen har noen erfaringer, eventuelt hvorfor jeg blir mobbet hvis jeg kjøper det   :roll:

Så feil, stemmer som jarbra sier :p

Endret av Jerix
Lenke til kommentar

jeg vil bare vite om noen har kabinettet, og om noen har noen erfaringer, eventuelt hvorfor jeg blir mobbet hvis jeg kjøper det  :roll:

på LAN blir du mobbet! :p

Han spurte hvorfor, ikke hvor!

Du kommer til å bli mobbet fordi kabinettet har en ekstrem høy "harry-faktor", og det vil oppleves som Las Vegas under bordet!

Lenke til kommentar

hehe.. tviler

du skriver : Lepont'en min veier 6.5 kg

så vidt jeg vet er Lepont`en din et fulltower i alu

dette er et miditower i alu...

EDIT :

Det sier seg selv at en halv liter av noe veier mindre enn en liter av samme stoffet

Endret av monzilla
Lenke til kommentar
skriveleif hos komplett??

De mener sikkert 14- eller 24kg :p

tja, min LePont veier jo 6.5 kg. det er meget lett.

Skjønner ikke helt hvordan de har klart å få det ned i 4 kg da ass, hvis det veier 10 orginalt :wow:

Ja, men det er like høyt , bredt og langt som et MIDI tower

Endret av Jerix
Lenke til kommentar
så vidt jeg vet er Lepont`en din et fulltower i alu

dette er et miditower i alu...

Det er produsenten selv som avgjører om det er midi- eller fulltower. Disse kan variere fra 30 til 60 cm, om ikke mer!

EDIT: sjekk selv målene, og du ser at TT er større enn Lepont.

Endret av Jarbra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...