monzilla Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Jeg har bestemt meg for å kjøpe dette kabinettet. Jeg er overhode ikke interessert i å høre hvordan folk syntes om utseendet og designet på kabinettet, men jeg er derimot interessert i å høre erfaringer, fordeler og ulemper med kabinettet. Thermaltake Xaser III lanfire http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...13&GrpID=6&s=pl Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Okey, det er veldig tungt! Det er bygd på Chieftec kassa som jeg hadde før og jeg var helt nummen i armene etter å har bært den Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 4 kilo...?? tungt ?? kan ikke stemme, chieftec'en min veide 10kg.... Lepont'en min veier 6.5 kg noe som er ekstremt lett... Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) Lepont'en min veier 6.5 kg noe som er ekstremt lett... *Host* Antec LANBOY veier drøyt 4 kg *host* EDIT: En annen ulempe med kabinettet er at du automatisk blir et mobbeoffer Blinkende lys etc. gikk "ut" med leggvarmerne. Endret 2. januar 2004 av Jarbra Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) EDIT: En annen ulempe med kabinettet er at du automatisk blir et mobbeoffer INDEED [litt offtopic]Btw: grattis med 200 posts Jarbra [/offtopic] Endret 2. januar 2004 av Jerix Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 Vel, min gode mann. Hvis du syntes at 4 kg er tungt så bør du bytte ut datamusen med en manual. Har faktisk tenkt å leke litt med det, dvs å lakkere det i de fargene jeg vil ha, men det er et annet prosjekt. jeg vil bare vite om noen har kabinettet, og om noen har noen erfaringer, eventuelt hvorfor jeg blir mobbet hvis jeg kjøper det Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Vel, min gode mann. Hvis du syntes at 4 kg er tungt så bør du bytte ut datamusen med en manual. Tingen er at kabinettet ikke veier 4 kg i det heletatt! Det veier minst(!) 10 kg. Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 [litt offtopic]Btw: grattis med 200 posts Jarbra [/offtopic] Takk, takk Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) Vel, min gode mann. Hvis du syntes at 4 kg er tungt så bør du bytte ut datamusen med en manual. Har faktisk tenkt å leke litt med det, dvs å lakkere det i de fargene jeg vil ha, men det er et annet prosjekt. jeg vil bare vite om noen har kabinettet, og om noen har noen erfaringer, eventuelt hvorfor jeg blir mobbet hvis jeg kjøper det Så feil, stemmer som jarbra sier Endret 2. januar 2004 av Jerix Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 skriveleif hos komplett?? Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Vel, min gode mann. Hvis du syntes at 4 kg er tungt så bør du bytte ut datamusen med en manual. Har faktisk tenkt å leke litt med det, dvs å lakkere det i de fargene jeg vil ha, men det er et annet prosjekt. jeg vil bare vite om noen har kabinettet, og om noen har noen erfaringer, eventuelt hvorfor jeg blir mobbet hvis jeg kjøper det på LAN blir du mobbet! Han spurte hvorfor, ikke hvor! Du kommer til å bli mobbet fordi kabinettet har en ekstrem høy "harry-faktor", og det vil oppleves som Las Vegas under bordet! Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 skriveleif hos komplett?? veit ikke, Mulig send dem en mail og spørr om de er 100% sikkre på tallet Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 Hvorfor er dette skrivefeil da ? Er det umulig at kabinettet veier 4 kg ? Det er jo et miditower i aluminium og det veier jo ikke særlig. PSU og innmat er det heller ikke ? Takker alle sammen for svar Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 skriveleif hos komplett?? De mener sikkert 14- eller 24kg Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Er det ikke en versjon i alu og en i stål? Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) hehe.. tviler du skriver : Lepont'en min veier 6.5 kg så vidt jeg vet er Lepont`en din et fulltower i alu dette er et miditower i alu... EDIT : Det sier seg selv at en halv liter av noe veier mindre enn en liter av samme stoffet Endret 2. januar 2004 av monzilla Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) skriveleif hos komplett?? De mener sikkert 14- eller 24kg tja, min LePont veier jo 6.5 kg. det er meget lett. Skjønner ikke helt hvordan de har klart å få det ned i 4 kg da ass, hvis det veier 10 orginalt Ja, men det er like høyt , bredt og langt som et MIDI tower Endret 2. januar 2004 av Jerix Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) så vidt jeg vet er Lepont`en din et fulltower i alu dette er et miditower i alu... Det er produsenten selv som avgjører om det er midi- eller fulltower. Disse kan variere fra 30 til 60 cm, om ikke mer! EDIT: sjekk selv målene, og du ser at TT er større enn Lepont. Endret 2. januar 2004 av Jarbra Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Dette er aluversjonen, chieftec er i stål og veier over 10 kg så det kan jo stemme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå