Skogslik Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 Hva er greiene?? Jeg har Ice, men fikk nå en melding fra Telia om at jeg blir snart kunde hos dem, og overføring an nummeret mitt har stoppet opp. Ta kontakt for og ordne dette. Hva skjer? Lenke til kommentar
Janvik Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 Har det slått deg at Ice og/eller Telia kundeservice kan svare bedre på dette enn tilfeldige folk på Internett? 4 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. september 2020 Forfatter Del Skrevet 21. september 2020 Sikkert, ville bare sjekke om det var noe jeg ikke har fått med meg. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 28. september 2020 Del Skrevet 28. september 2020 Skogslik skrev (På 21.9.2020 den 17.25): Sikkert, ville bare sjekke om det var noe jeg ikke har fått med meg. Hvis det ikke er du som har bestilt så er det garantert noen som har tastet inn ditt telefonnummer, enten med vilje eller ikke. Bare ta kontakt med Telia og fortell at du ikke har bestilt så stopper de det. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. september 2020 Forfatter Del Skrevet 28. september 2020 Yess, fikk kontakt med noen i Telia. Var et firma som hadde lag in bestilling på dette, dem antok at dem hadde tastet noe feil slik at det ble mitt nummer. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå