Gå til innhold

256mb vs. 128mb

a.d.b.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når du kjøper et så dyrt skjermkort hvil du vel gjerne kjøre altpå maks i full oppløsning?

Å kjøre maks oppløsning er ikke noe problem for 128-versjonen heller, til din informasjon. Jeg føler at gutten blir villedet. Han kan vel heller da de pengene han sparer og kjøpe seg noe annet fint. Til neste år er det noe annet som gjelder, ikke sant ?

Penger spart er penger tjent!

Lenke til kommentar
Når du kjøper et så dyrt skjermkort hvil du vel gjerne kjøre altpå maks i full oppløsning?

Å kjøre maks oppløsning er ikke noe problem for 128-versjonen heller, til din informasjon. Jeg føler at gutten blir villedet. Han kan vel heller da de pengene han sparer og kjøpe seg noe annet fint. Til neste år er det noe annet som gjelder, ikke sant ?

Penger spart er penger tjent!

går ikke an og kjøre ut 2k3 på 1280x1024 med full AA og AF på mitt 9800Pro. da HAKKER det.

Lenke til kommentar

Da må det være noe fryktelig galt med kortet du har fått, eller den øvrige hardwaren din. Jeg kjørte Battlefield 1942 i 1600x1200 oppløsning uten nevneverdige "laggeepisoder" eller nedbremsninger på det gamle FX5600-kortet mitt!

Kanskje du burde få det sjekket ?

EDIT: 1280x1024 er det et fåtall av skjermer som klarer. Men OK, skal vi være vanskelige, "so be my guest". Klarer fint 1280x1024 på mitt PowerColor 9800.

PowerColor 9800 Pro [Vcore og Vmem mod]/

Overkill, kanskje ?

Endret av Jarbra
Lenke til kommentar
EDIT: 1280x1024 er det et fåtall av skjermer som klarer.......

å?

sitter selv med 1280*1024

Yup, 1600x1200 er den gamle "standarden". Tipper du har en relativt ny skjerm.

Hva mener du med standarden? Min oppfatning er at mange skjermer klarer 1280*1024-oppløsning.. Sitter selv med 2 stk skjermer fra 1998, der den ene klarer 1600*1200... :p

Lenke til kommentar

Men jeg føler at vi går litt off topic her ... Min erfaring er i allefall at 9800 pro funker glatt på 1280*1024. Var vel egentlig det som skulle frem :roll:

Edit: Dere får bare unnskylde om jeg "undervurderte" deres skjermer på noen som helst måte.

Endret av Jarbra
Lenke til kommentar
Jeg siktet til litt eldre skjermer, slik som dine. Du sa selv at de klarer 1600x1200... Flertallet har litt eldre skjermer, eller da evt. litt billigere skjermer som ikke klarer høyere enn 1600x1200.

Den ene skjermen som kostet 15000 da den var ny, klarer 1600*1200. Jeg skjønner hva du mener.. :green:

Lenke til kommentar
Jeg siktet til litt eldre skjermer, slik som dine. Du sa selv at de klarer  1600x1200... Flertallet har litt eldre skjermer, eller da evt. litt billigere skjermer som ikke klarer høyere enn 1600x1200.

Den ene skjermen som kostet 15000 da den var ny, klarer 1600*1200. Jeg skjønner hva du mener.. :green:

Ja, og i dag koster den samme skjermen 1000 kroner, altså en billigskjerm. Det var slik jeg mente.

Lenke til kommentar
Jeg siktet til litt eldre skjermer, slik som dine. Du sa selv at de klarer  1600x1200... Flertallet har litt eldre skjermer, eller da evt. litt billigere skjermer som ikke klarer høyere enn 1600x1200.

Ja, og i dag koster den samme skjermen 1000 kroner, altså en billigskjerm. Det var slik jeg mente.

jeg snakker ikke om battlefield da det SUGER. prøv Unreal Tournament 2k3 på max detaljer og full AA og AF på 1280x1024, da HAKKER det.

Lenke til kommentar
Har ikke spilt UT2k3 på en stund, men kan ikke huske at det hakket med mitt 9500Pro uklokka i 1280*1024. Med andre ord; et 9800Pro bør klare det glatt :yes:

Bingo! :thumbup:

Endelig en som har tatt poenget.

HØRER du hva jeg sier?? med AA og AF på fullt!!

Endret av dp
Lenke til kommentar

jeg snakker ikke om battlefield da det SUGER. prøv Unreal Tournament 2k3 på max detaljer og full AA og AF på 1280x1024, da HAKKER det.

Fortsatt, det lagger ikke. Spiller UT2003 rett som det er, og jeg merker "aldri" noe.

Lenke til kommentar
Har ikke spilt UT2k3 på en stund, men kan ikke huske at det hakket med mitt 9500Pro uklokka i 1280*1024. Med andre ord; et 9800Pro bør klare det glatt :yes:

Bingo! :thumbup:

Endelig en som har tatt poenget.

HØRER du hva jeg sier?????????????? IDIOT!!! med AA og AF på fullt!!

Usakligheter kan du praktisere utenfor forumet. Jeg ber om at du forlater denne diskusjonstråden.

EDIT: logger av for dagen. Tar opp igjen diskusjonen i morgen.

Endret av Jarbra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...