Craxmerax Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 Magnus Rydningen skrev (16 minutter siden): Tvilsomt at de gjør det med det første, Outer Worlds kom jo ut til Playstation, Minecraft er jo nå oppdatert der og Minecraft Dungeon Det er jo en annen ting Obsidian kan nå lage et nytt Fallout spill Det var Private Division som utga The Outer Worlds, ikke Xbox Game Studios, så Microsoft kunne ikke gjøre så mye med akkurat det. 1 Lenke til kommentar
ism_InnleggNO Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 23 minutes ago, Skeptisk23 said: Skal tro om Deathloop enda er ps5 exclusive? Det skal nok en del til for å oppheve en underskrevet avtale så med mindre Microsoft legger store mengder penger på bordet og kjøper seg ut av avtalen så er den nok det. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 Er man WRPG-fan kommer jo Game Pass til å bli et must nå fremover. Helt vilt med innhold:Fable The Outer Worlds Avowed Pillars of Eternity Wasteland Inxile's UE5 prosjekt Fallout The Elder Scrolls Starfield 4 Lenke til kommentar
Djz Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 Så bra for MS, dette trengte de, håper ikke elder scrolls blir exlusivt i fremtiden. De gamle spillene bryr jeg meg ikke om da jeg gar de fleste allerede, men som PS spiller, ville fremtidens elder scrolls vært små trist. Men om dette kan gjøre MS mer konkurransedyktig er jeg "all for it". Lenke til kommentar
The Horrorist Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 Stort?Smart trekk av MS?no fikk sony gutta sikkert bakover sveis? Hold alt exclusiv tell xbox,pc og steam,sony hold jo fast på sine så,what goes around comes around?Happy times?? Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 Oj. Håper dette betyr litt mer kvalitet da og ikke flere Fallout 76 fadeser. 1 Lenke til kommentar
psyckmark Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 Leflus skrev (17 minutter siden): Er man WRPG-fan kommer jo Game Pass til å bli et must nå fremover. Helt vilt med innhold:Fable The Outer Worlds Avowed Pillars of Eternity Wasteland Inxile's UE5 prosjekt Fallout The Elder Scrolls Starfield Oi det begynner virkelig å ta seg til. Så noen rykter på Twitter igår om at MS skulle vise noe stort idag rett før pre orders. Men virket usannsynlig. Hmm Lenke til kommentar
metalheart666 Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 Xbox has no games... Xbox: "Hold my beer" Lenke til kommentar
Helpless/Green Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 Hverken Bethesda (som også er bitteliten by i USA med ca 90,000 innbyggere sånn ca Fredrikstad i befolkning) eller Microsoft eller XBox har noe som helst appell til meg og har heller aldri hatt det så... hvorfor gidder jeg en gang kommentere? Jeg vet ikke 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 Score for Microsoft dette gitt Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 Stort trekk av microsoft, plutselig er det ikke en nobrainer å kjøpe Playstation Lenke til kommentar
zawyer9k Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 Hvordan skal de nå kunne lansere flere versjoner av Skyrim? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 Klarer ikke å lage noe bra selv så må kjøpe opp alt andre lager. Nett som EA.. Bra med konkurranse! Lenke til kommentar
Iki Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 Da får vi håpe de klarer å fikse opp i firmaet. De siste spillene til Bethesda har ikke akkurat levert kvalitet... 2 Lenke til kommentar
RaptorStrike Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 bshagen skrev (2 timer siden): Det er først og fremst storylines i RPG-stil, som Bethesta er gode på. Om dette ikke er din sjangre, så er det forståelig, men også litt rart at du kommenterer på dette Nei, det er egentlig ikke så rart dersom man har PS5 vs Xbox Series X debatten her på forumet i bakhodet ? Lenke til kommentar
psyckmark Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 Iki skrev (27 minutter siden): Da får vi håpe de klarer å fikse opp i firmaet. De siste spillene til Bethesda har ikke akkurat levert kvalitet... Ja er lov å håpe. Men tror ikke det er mulig med mindre MS kjøper opp et spillstudio som kun har i jobb og fikse bugs og feil ? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 Endelig Master chief Tameriel crossoveren vi har alle drømt om. The flood er opplagt laget av en Deadra prins. 1 Lenke til kommentar
kilik Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 Største spillnyheten på flere år og plutselig er ikke konsollkrigen så avgjort som det så ut for noen dager siden. At oppfølgeren til Skyrim og Fallout 6 blir konsoll-eksklusivt til Xbox vil nok gjøre at en del tenker seg to ganger om før de kjøper seg PS5. Bethesda, iD og Arkane er også veldig dyktige utviklere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå