Arodem Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 Fallout, The Elder Scrolls, Dishonored, Wolfenstein, Doom – nå er de Microsofts spill. Microsoft kjøper Bethesda 1 Lenke til kommentar
zilas0 Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 Omg, dette er stort! 3 Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 (endret) Heelt sjukehus. Så virkelig ikke denne komme. Statement fra Todd Howard: https://bethesda.net/en/article/4IwKWIj174Cb2QNTTtBAEb/todd-howard-on-joining-xbox Statement fra Pete Hines: https://bethesda.net/en/article/1iLtcvwY6Nb1GeKADyDUEX/why-microsoft-is-the-perfect-fit Endret 21. september 2020 av Craxmerax Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 Kan man håpe på man kan få pose og sekk hvis man handler på bethesda man man spille spillet på konsoll uten å betale ekstra? i så fall er det ganske bra. Eneste negative man må se bort fra linux støtte som steam, man må virtualisere bethesda på lutris så installering funger dårlig. Lenke til kommentar
Magnus Rydningen Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 Regner med flere av de titlene finner veien til Gamepass snart? 2 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 Magnus Rydningen skrev (Akkurat nå): Regner med flere av de titlene finner veien til Gamepass snart? Jupp, halve poenget. Blir spennende å se om Microsoft stenger ute PlayStation eller ikke. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 Game Pass Ultimate begynner jo å bli ganske decent når man i tillegg snart får med EA Play. 1 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 Vanvittig trekk av Microsoft. Trodde de var ferdige med oppkjøpene etter Playground, Obsidian, Double Fine, osv. Håper det ikke medfører at Playstation-spillerne går glipp av fremtidige Elder Scrolls, Fallout og Doom spill. Jeg er ikke en stor fan av at store multiplatform utgivere og/eller spill blir kjøpt opp av store selskap. 3 Lenke til kommentar
Skeptisk23 Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 Sinnsykt! Står på xboxbloggen at spillene bethesda vil bli lagt ut på gamepass både på konsoll og pc. Skal tro om Deathloop enda er ps5 exclusive? 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 oioi shiit. MS strikes back. 2 Lenke til kommentar
Magnus Rydningen Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 Jakobk skrev (2 minutter siden): Jupp, halve poenget. Blir spennende å se om Microsoft stenger ute PlayStation eller ikke. Tvilsomt at de gjør det med det første, Outer Worlds kom jo ut til Playstation, Minecraft er jo nå oppdatert der og Minecraft Dungeon Det er jo en annen ting Obsidian kan nå lage et nytt Fallout spill 2 Lenke til kommentar
RaptorStrike Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 Aldri spilt et Bethesda-spill, så som PS-bruker bryr det ikke meg! Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 RaptorStrike skrev (1 minutt siden): Aldri spilt et Bethesda-spill, så som PS-bruker bryr det ikke meg! Du har gått glipp av noen perler, for å si det sånn ❤️ 7 Lenke til kommentar
RaptorStrike Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 bshagen skrev (1 minutt siden): Du har gått glipp av noen perler, for å si det sånn ❤️ Av titlene på bildet er det bare Dishonored som jeg har vurdert å kjøpe etter å ha sett gameplay faktisk. Lenke til kommentar
Populært innlegg bshagen Skrevet 21. september 2020 Populært innlegg Del Skrevet 21. september 2020 RaptorStrike skrev (2 minutter siden): Av titlene på bildet er det bare Dishonored som jeg har vurdert å kjøpe etter å ha sett gameplay faktisk. Det er først og fremst storylines i RPG-stil, som Bethesta er gode på. Om dette ikke er din sjangre, så er det forståelig, men også litt rart at du kommenterer på dette 11 Lenke til kommentar
Radford Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 Yesssss!! Håper MS klarer å snu denne skuta ASAP! Lenke til kommentar
tabbeber Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 29 minutes ago, LMH1 said: ... Eneste negative man må se bort fra linux støtte som steam, man må virtualisere bethesda på lutris så installering funger dårlig. Microsoft har lansert dei siste spela sine på Steam; så moglegheit for støtte gjennom proton trur eg kjem til å halde fram. Bethesda-utgjevne spel som Doom er også på Steam. Alt i alt håper eg at Microsoft rydder litt opp i Bethesda, utan å shafte den noverande ok Linux kompatibiliteta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå