Mr_Tiger Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 Hei, Skal selge min apple watch 4 og lurer på hva jeg må gjøre med denne for jeg sender den. Vet at flere har fått problemer med å legge inn en ny bruker, da den gamle brukeren ikke har gjort dette riktig Håper noen kan hjelpe meg;) Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 Mr_Tiger skrev (1 time siden): Hei, Skal selge min apple watch 4 og lurer på hva jeg må gjøre med denne for jeg sender den. Vet at flere har fått problemer med å legge inn en ny bruker, da den gamle brukeren ikke har gjort dette riktig Håper noen kan hjelpe meg;) Gå inn på Watch appen, og slett alle data under "Generelt". Dette gjelder også abonnementet, om det er LTE-versjon, du vil få spørsmål om dette. Dobbeltsjekk med operatør etterpå at du ønsker å fjerne eSIM. Da skal den være helt blank Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 22. september 2020 Del Skrevet 22. september 2020 Dette har Apple beskrevet her: https://support.apple.com/no-no/HT208855 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå