Clone baby Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Hei. Jeg lurer rett og slett på hvor jeg kan få kjøpt en MA09ERT motor ( Nissan March Super Turbo) til en stander micra 1.0L 88mod , og hvor mye den vil sån ca koste? Og hvor kan jeg få kjøpt styling til en micra 88 mod? Trenger hjelp, finner ingenting på nette Bilde av motoren ( Nissan March Super Turbo) Vil så gjerne ha en slik front , slike lykter og slikt panser Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Vil så gjerne ha en slik front , slike lykter og slikt panser Lenke til kommentar
DJ Villis Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Nei Nei Nei.... Gi opp prosjekt det der Bruk heller den der til vinterbil(bil som skal skamkjøres om vinteren til den ikke går lenger) så får du deg heller en heftig bil til sommeren Lenke til kommentar
ingolf Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Nei Nei Nei.... Gi opp prosjekt det der Bruk heller den der til vinterbil (bil som skal skamkjøres om vinteren til den ikke går lenger) så får du deg heller en heftig bil til sommeren Ingen vits å invistere penger i den tingen der.. Lenke til kommentar
Sirillion Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Hmmm... Gjør heller som meg, start et skikkelig prosjekt Mål Bortsett fra at min er svart da... -Neo Lenke til kommentar
CelT Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 hehe, en Calibra stylet med panserscoop og vinge fra en Celica GT4, en skikkelig japse-tysker-hybrid altså Men jeg likte plasseringen av dette på Calibra, men frontleppen var ikke helt min smak, eller fargen heller for den saks skyld. For ordens skyld, et bilde av en en slik Celica jeg tenker på (ST205): Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå