Gjest 15eb3...e9d Skrevet 20. september 2020 Del Skrevet 20. september 2020 Slo opp med dama for en måned siden å vet rett og slett ikke hvor jeg skal begynne for å komme meg ut på dating markedet igjen. Jeg fikk min første kjæreste ut av det blå når jeg var 17, var sammen til 23 før vi slo opp å fikk ny kjæreste rett etter uten å prøve så jeg har liksom aldri prøvd meg ute på dating. Jeg er nå over 30 å aner ikke hvor jeg skal begynne, er nett dating noe som fungerer for å finne en kjæreste eller er det å møte noen ute på barer fortsatt tingen? Jeg har brukt tid på meg selv å ønsker et nytt forhold da jeg savner nærheten å føler det kanskje ikke er nok med en one night stand Anonymous poster hash: 15eb3...e9d Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 tinder.com eller https://no.match.com/ er vel en grei plass å starte. Ellers så kan du jo delta på aktiviteter du liker, gjerne aktiviteter hvor det vanker mange damer. Dansekurs er jo en sikker vinner i så måte. I helgene kan du jo oppsøke bylivet selv om det nok er litt ut i disse coronatider. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 Gjest 15eb3...e9d skrev (20 timer siden): Slo opp med dama for en måned siden Gjest 15eb3...e9d skrev (20 timer siden): Jeg har brukt tid på meg selv Hmm… Does not compute… ? Slapp av, kompis… Det er først når du egentlig er fornøyd med greia du har gående og ikke tenker så mye over det at kjærligheten kommer og banker på døra. Fortsett med det å fokusere på deg selv, utvikle deg selv og lær deg å trives uavhengig av alle andre. Det tar lenger tid enn en måned, kan jeg love deg. Og når noen da kommer forbi, ser at de liker det du driver med og vil være med så vet du at det er på grunn av deg og ikke fordi du klarte å manipulere dem til å bli værende. 2 Lenke til kommentar
X19x11 Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 Ta det med ro og bare gjør det som gjør deg glad, det er oftest når du ikke leter du finner noen ? Lenke til kommentar
J-nome Skrevet 3. oktober 2020 Del Skrevet 3. oktober 2020 Over 30 dating kan være utfordrende. Du har som oftest ikke like mange sosiale arenaer å møte potensielle partnere som i 20 åra. Lavterskel "ut på byn" funker ikke lenger like bra lenger heller da gode partnere i denne aldersgruppa ikke er like ofte ute på byn. Så det blir litt lotto hvem du møter. Mitt tips er å komme deg ut på arenaer hvor du møter kvinner. Jo flere kontakt flater du har mot det motsatte kjønnet jo større er det for at du finner noen du har kjemi med. Det viktigste er å ikke gå i fella med jobb->hjem->jobb->ut på byn 1-2 ganger i måned og så håpe at du kanskej møter noen på måfå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå