enden Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Takk for logoen PoleCat. Snilt av deg å lage en logo til meg bare for at den crappye siden min skal få være med Som du ser KREVER vi at siden din skal inn der! Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Takk for logoen PoleCat. Snilt av deg å lage en logo til meg bare for at den crappye siden min skal få være med Som du ser KREVER vi at siden din skal inn der! hehe, bra enden! ser jeg er litt sen, men jeg likte i alle fall både ideen og utførelsen mulig en liten bruksanvisning hadde gjort seg i første vinduet på "playeren" ellers ikke noe å sette fingen på Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) det blir ikke no skin-mulighet? så vi andre kan lage css-baserte skins til sia? det hadde vært en utrolig kul/morsom/bra/neat/sweeet/superb... etc... ting.. EDIT> typo Endret 8. januar 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 det blir ikke no skin-mulighet? så vi andre kan lage css-baserte skins til sia? det hadde vært en utrolig kul/morsom/bra/neat/sweeet/superb... etc... ting.. EDIT> typo Litt vanskelig med den htmlen O_O Csszengarden baserer jo seg på at alle design bruker den samme html-fila, og at all grafikk defineres i css-fila. Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 En ganske genial idè.... Men grafikken ble litt blurry synes jeg-- Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 Bare slik at dere vet det, er ny (og forhåpentligvis forbedret) versjon på vei. Poster her når den er klar. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 vel.. hvis vi gir PoleCat en liten hånd med html-biten, ser ikke jeg no problem med å lage skins til den der... (blitt litt hekta på skins etter at jeg leste gjennom skin-tutors for winamp3/5) Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 vel.. hvis vi gir PoleCat en liten hånd med html-biten, ser ikke jeg no problem med å lage skins til den der... (blitt litt hekta på skins etter at jeg leste gjennom skin-tutors for winamp3/5) God idé! Skal se om jeg orker å gjøre noe de neste dagene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå