Gå til innhold

demotedvision v0.1

Anbefalte innlegg

Siden jeg holder meg til 1 stk web-browser og enda ikke har fått meg til å installere noe annet enn IE etter siste format, lurer jeg på om noen kan sjekke browserkompabiliteten på demotedvision v0.1.

Med det tenker jeg på preload, navigasjon og favoritter-funksjonen.

Dere kan også selvfølgelig komme med konstruktiv kritikk rundt greia.

Så kommer spørsmålet; Hva skal dette egentlig brukes til? Ja, si det. Lekte meg egentlig bare litt i PS og tenkte jeg skulle prøve noe nytt. Foreløpig er det bare en linkeside til utviklerene her på wds delen (som hadde en brukendes logo, ingen glemt...), hva det blir til videre er ikke godt å vite.

LINK --> demotedvision v0.1

(tips; bruk forrige/neste-knappene for å navigere...)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Glimrende påfunn! Må si meg imponert. Synes du traff meget bra med fargevalgene. Eneste minus jeg har (som en tilhenger av iframes) er at grafikken loades på ny etter hvert trykk.

Lenke til kommentar
Veldig smart "oppfinnelse", hele playeren kunne jo ha hatt bedre grafikk. Formen ble liksom litt for enkel, men rå er den!! 10 fingers up!

Jada, vet at grafikken/formen ikke er helt det store, men det var vel egentlig oppsett/navigasjon jeg egentlig var ute etter å teste.

Sweet (:D) detaljer kan bli adda senere.

Lenke til kommentar

Ja, denne liker jeg! Har ingenting å si på grafikken.

Hvis det skulle interessere deg, har jeg faktisk en lenk her, som beskriver hvordan du kan halvere bildemengden, å slippe å preloade onmouseover-bilder.

Her sånn.

(Jeg har gitt opp å kommentere koden din :D)

Endret av satyrium
Lenke til kommentar

Toppers! :D Særlig at jeg er med.. :p

Hva med en slags "playlist"-mulighet..? Som kunne ha kommet ut onMouseOver ett eller annet sted, elns..?

Synes den var flott!

EDIT: Mennæh.. Din egen side mangler! ;):yes:

Endret av Mikka
Lenke til kommentar
Glimrende påfunn! Må si meg imponert. Synes du traff meget bra med fargevalgene. Eneste minus jeg har (som en tilhenger av iframes) er at grafikken loades på ny etter hvert trykk.

Med tanke på at grafikken alt er preloadet så har det veldig lite å si at det ikke er iframe. Grafikken lastes bare fra cachen din, og har du så treg maskin at det går sakte så antar jeg at du ikke kommer til å få lest denne meldingen da den blir for lang

Great i moziallen min pc. Digger siden like mye som alltid. Gleder meg til du får opp funksjonaliteten vi snakket om igår

Lenke til kommentar
Men jeg stussa litt over at din egen side ikke var med... slurvefeil

Vil ikke kalle det slurvefeil eller glemskhet, heller redsel for egostempel. :p

Men når _alle_ sidene (ja, dere andre, sett i gang å lag en presantabel logo), kommer nok min egen med as well.

Holder på med en nye shape til "spilleren", som jeg tror vil bli bedre.

I'll keep you posted.

Takker for fine tilbakemeldinger.

Se forøvrig link i sigg :D vv

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...