Kjetil Lura Skrevet 9. desember 2021 Del Skrevet 9. desember 2021 Noe er galt i norge, Virker som flere ikke gidder å ta seg en jobb, ung uføre er utbetalingen for høy, Har sett flere av dem der jeg jobber. Men forlanger 100% stilling? Får ikke det? tilbake til lav uføre trygd. Jepp er selv uføre. Og jobber ca 40-50% 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. desember 2021 Del Skrevet 9. desember 2021 Kjetil Lura skrev (6 minutter siden): Noe er galt i norge, Virker som flere ikke gidder å ta seg en jobb, ung uføre er utbetalingen for høy, Har sett flere av dem der jeg jobber. Men forlanger 100% stilling? Får ikke det? tilbake til lav uføre trygd. Jepp er selv uføre. Og jobber ca 40-50% Hvorfor jobbe når en får mer utbetalt enn de som jobber 100%.. Alle uføre burde få omtrent 20k, nok til å dekke alt av utgifter. 1 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. desember 2021 Del Skrevet 9. desember 2021 Logg inn på nav og se hva du får når du blir 67? Min blir bra, ca 380k til nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå