g4cryonr4 Skrevet 20. september 2020 Del Skrevet 20. september 2020 Vet ikke om dette er den rette emnen å poste dette. Men tittelen sier sitt. Mistenker kraftig att jeg er blitt slettet av en på snapchat. Men jeg lurer på om snapchat har endret noe på systemet sitt når noen sletter en, for jeg husker før i tiden så kom det "venter på å sende" eller noe sånt når man skulle sende en snap til noen som har slettet deg. Men, matcha med en på tinder par dager siden og vi fikk sykt god kjemi, avtalte å treffes osv. Sendte henne snap igår kveld før jeg dro ut til byen, og i skrivende stund står det fortsatt "levert", altså ho har ikke åpna. Det hadde jo vært greit nok bare det, ho kan jo fortsatt være i drømmeland eller noe. Men merka noe rart, personen hadde snapmap par timer siden på. Og nu har vedkommende fjernet den uten å åpne min snap. Hadde jo ikke skrevet denne innleggen vis jeg hadde hatt felles bekjenter med personen som jeg bare kunne spurt om jeg hadde blitt sletta. Så vis det er noen der ute som vet, har jeg blitt slettet eller er det noe bug på appen? Lenke til kommentar
m20k Skrevet 20. september 2020 Del Skrevet 20. september 2020 Her om dagen sjekket jeg om jeg hadde blitt slettet på snapchat ved å sende et bilde til vedkommende. Det kom et grått tegn (som tilsier at jeg er sletta). Jeg sjekket nå. Nå står det plutselig vanlig rødt tegn med meldingen "levert" (men ikke åpnet) Så tyder på at de har endret på det. Sjekk om du ser snapscoren hennes. Ser du den ikke, er du sletta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå